Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:156047
 
Evaluation:
Published: 20.12.2019.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: 10 units
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
  Zīmola vēsture    4
  Logo    6
  Produkcija    7
  Iesaiņojums    8
  Zīmola veikali    9
  Mājās lapa    10
  Jaunie zīmola īpašnieki    12
  Nobeigums    13
  Pielikums (attēli)    14
  Secinājumi    24
  Literatūras saraksts    25
Extract

Nobeigums
Rakstot referātu, es atklāju priekš sevis daudz ko jauna. Es uzzināju, ka tieši “Laimas” zīmols kļuva par šokolādes ražošanas sākumu ne tikai Latvijā, bet arī, visā Baltijā. Strauji attīstoties, zīmols salīdzinoši īsā laika posmā spēja sasniegt pasaules popularitāti. Manuprāt, ne divi Pasaules kari, ne Padomju okupācija netraucēja tā darbībai, bet tieši otrādi, deva lielu ieguldījumu “Laimas” tālākā attīstībā.
Jo, lielāko daļu “Laimas” produkcijas, kuru mēs šodien redzam veikalu plauktos, bija, pirmoreiz, izdomāta un izgatavota tieši tajos laikos. “Lācītis Ķepainītis”, “Vāverīte”, “Sarkanā magone” un daudzi citi šodienas iecienītākie zīmola saldumi, bija arī vismīļākie jaunības gardumi mūsu vecākiem. Pateicoties, interesantajam saldumu iesaiņojuma noformējumam, unikālajai gaumei un oriģinālo gatavošanas reeepšu saglabāšanai, “Laima” spēja iemīlēt sevī ne tikai Latvijas, bet arī visus citus “saldo zobu” cilvēkus no bijušās Padomju Savienības valstīm. Kļūstot par vienu no spēcīgākajiem konkurentiem saldumu jomā. Tā kļuva arī par vienu no mūsu valsts vizītkartēm, pateicoties kurai Latviju sāka atpazīt tālu ārzemēs.
Taču, ieejot 21. gadsimtā, “Laima” esot zaudējusi visu savu slāvu! “Dzenoties” pakaļ jaunājām saldumu pasaules tendencēm un nākot klāt ar jaunām receptēm un garšām, zīmols ir zaudējis savu kvalitāti un prasmi! Kuru dēļ, arvien vairāk “Laimas” pazinēju sāka atteikties ni iecienitākā zīmola, vai arī, pilnībā aizstāt tā produkciju ar citiem saldumu ražotājiem. Turklāt, pēdējos piecus gadus Latvijas saldumu zīmols “Laima” vairs nepieder mūsu valstij, kas ievērojami pasliktina mūsu tautsaimniecību Latvijā.

Author's comment
Editor's remarks
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register