Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
Zīmolvedība un tās metodes
File size:
426 KB
ID number:

885346

 
Evaluation:
Published: 02.02.2012.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 8 units
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads   
1.  KAS IR ZĪMOLS   
1.1  Arī cilvēki ir zīmoli   
2.  KĀ RADĪT UN UZSTURĒT ZĪMOLU   
3.  KĀ RADUŠIES ZĪMOLI   
4.  Brendu nozīmes izzušana un kā no tās izvairīties   
4.1  Zīmola enerģija   
5.  LATTELECOM ZĪMOLVEDĪBA UN TĀS PĀRMAIŅAS   
5.1  Kāpēc mainīja zīmolu?   
5.2  Zīmola maiņa   
5.3  Ko ir ieguvuši mainot zīmolam nosaukumu   
6.  SECINĀJUMI   
Extract

Šajā kursa darbā aplūkosim dažādus veidus,kas raksturo zīmolvedību,jeb brendu.Protams apskatīsim,kas tad īsti ir zīmols,kā tas radās,un kā tas darbojas mūsdienās.Zīmols kā pats ir daudzveidīgi mainījies,bijušas dažādas pieejas tieši piesaistot klientu.Bet kopumā zīmola būtība un nozīme nav mainījusie ir jābut kartīgam zīmolam,ar kuru spēj ilgi un patstāvīgi patērētajam smadzenēs attstāt to pašu iespaidu,kas jau ir bijis pirms tam.Protams zīmola veidi un to metodes ,kā tādas strauji mainījušās tāpēc aplūkosim,kā panākt zīmola turpmāko dzīvi arī mūsdienās.Aplūkosim arī jaunas svaigas idejas par to,kā citi uztver zīmolu un kādām idejām viņi radīja ,kārtīgu berndu. Zīmola būtība ir radīt labāko produktu cilvēku prātos, tātad nodot vēstījumu lietotājam vai potenciālajam lietotājam.
Pats zīmols sevī ietver gan racionālos elementus, kvalitāti, drošību, u.c., gan arī emocionālus aspektus – asociācijas, kas rodas, cilvēkiem šo zīmolu iegādājoties un lietojot. . Līdz ar to zīmola veidošanu var lielā mērā uzskatīt par emocionālā produkta veidošanu. Jāatceras tikai, ka dotajam solījumam ir jābūt:
• Unikālam,
• Atraktīvam,
• Atbilstošam,
• Uzticamam,
• Noturīgam.
Zīmols ir virsvērtība, kam patērētāja acīs bieži vien ir lielāka nozīme, kā produkta vai pakalpojuma pragmātiskajam derīgumam.
Zīmolu var tēlaini definēt, kā īpašu valodu starp Tavu uzņēmumu, produktu, pakalpojumu un Tavu patērētāju, kuru tu personīgi nepazīsti, bet gribi uzrunāt un „dabūt savā pusē”. Galvenais – iegūt patērētāja uzticību. …

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register