Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:569141
 
Author:
Evaluation:
Published: 15.06.2011.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 5 units
References: Used
Time period viewed: 2000 - 2010 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads   
1.  Zīmols   
1.1.  Zīmola veidošana   
1.2.  Zīmolu funkcijas   
2.  Zīmola vadīšana   
3.  7 grēki, ko var pieļaut uzņēmums   
4.  Uzņēmuma SIA „Bite Latvija” apraksts   
4.1.  SIA „Bite Latvija” misija, mērķi un stratēģijas   
4.2.  SIA „Bite Latvija” zīmola maiņa   
4.3.  SIA „Bite Latvija” reklāmas kampaņas   
  Secinājumi   
  Priekšlikumi   
Extract

Secinājumi
1. SIA „Bite Latvija” uzsāka darbību 2005.gada jūlijā kā trešais mobilo sakaru sniedzējs Latvijā.
2. Pašlaik SIA „Bite Latvija” piedāvā vairākus tarifu plānus – „Bite Parunāsim”, „Bite Varianti”, „Bite 5”, „Bite Smart” un specializētus tarifa plānus BlackBerry tālruņiem.
3. SIA „Bite Latvija” veiksmīgākais produkts ir priekšapmaksas karte BiFri, kas no 2008.gada aprīļa strauji iekaroja tirgu. To apliecina fakts, ka pēc pāris mēnešiem par BiFri lietotājiem kļuva ap 70 000 klientu.
4. SIA „Bite Latvija” misija „Sniegt klientiem kvalitāti, kādu viņi vēlas, par zemāku cenu.”, ievērojot piecas SIA ”Bite Latvija” galvenās vērtības. Šīs 5 vērtības ir – vienotība, atvērtība, lepnums, uzvara un cieņa.
5. SIA „Bite Latvija” ir veiksmīgi mainījusi savu zīmolu, kurš reprezentē iedvesmojošu, drosmīgu, emocionālu un sirsnīgu zīmolu kā arī ir atbrīvojies no novecojušajām krāsām un latviešiem svešās zīmes uz „e”.
6. Minētā uzņēmuma SIA „Bite Latvija” zīmola maiņa, pēc darba autoru domām, ir bijusi veiksmīga, jo uzņēmuma logo ir kļuvis svaigāks, košākām krāsām izrotāts un atvērtāks visiem. Jaunais uzņēmuma logo ievieš pārliecību un patiku pret to, ko uzņēmums piedāvā.
7. Zīmola maiņa notikusi pamatojoties uz klientu aptauju un pētījumu rezultātiem, kas mums patērētajiem ir ļoti svarīgi, ka mūsu domas uzklausa, un, ka mēs varam palīdzēt pilnveidoties.
8. Kompānijas jaunās filozofijas un zīmola balsts ir vienkāršība un atklātība.
9. Uzņēmuma SIA „Bite Latvija” izvirzītie mērķi ir padarīt zīmolu populāru Latvijā, iegūt klientu uzticību, pēc iespējas vairāk cilvēkiem piedāvāt savus pakalpojumus, nodrošināt augstu sakaru kvalitāti, un piedāvāt pēc iespējas izdevīgākus pakalpojumus, lai klienti izvēlētos SIA „Bite Latvija” par savu pakalpojuma sniedzēju.

Priekšlikumi
1. Likt lielāku uzsvaru reklāmas kampaņām, jo reklāmas ir viens no labākajiem zīmola popularizēšanas veidiem un šobrīd pastāv liela reklāmu konkurence ar LMT un TELE2.
2. Nepazaudēt unikalitāti un turpināt pilnveidot savu uzņēmumu un tā piedāvātos pakalpojumus.

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register