Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
5,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:742807
 
Author:
Evaluation:
Published: 20.11.2005.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 17 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    6
1.  Teorētiskā daļa    8
1.1  Mediju pētniecība    8
1.2  Mediju loma un nozīme sabiedrībā    10
1.3  Televīzijas ziņu nozīme sabiedrībā    11
1.4  Ziņas    11
1.4.1  Ziņu veidi    13
1.4.2  Ziņu atlases kritēriji    17
1.4.2.1  TV ziņu programma    18
1.4.2.2  Sižeti    18
1.4.3  Ziņu pozicionējuma un interpretāciju noteicošie elementi    20
2.  Pētījums    23
2.1  Pētījuma gaita    23
2.2  Pētījuma rezultāti    25
2.3  Statistika un apkopojums    30
2.4  Secinājumi un Nobeigums    31
  Izmantotās literatūras sarkasts    32
Extract

Masu mediji ir svarīgi cilvēku sociālo priekšstatu un sociālās realitātes veidotāji.
Ziņas katrā TV kanālā ir viens no skatītākajiem raidījumiem. Tās ne tikai informē sabiedrību, bet arī diktē tās uzskatus, priekšstatus un aktualitātes.
Televīzija ir visefefektīgākais masu informācijas līdzeklis, tikai aiz tās ierindojas radio un prese.
Šo tēmu izvēlējos, lai noskaidrotu kādi ir ziņu sižetu atlases principi, pēc kuriem vadoties tiek veidota sabiedrībai pasniedzamā informācija. Tā kā būtu pārāk plaši aptvert visus TV kanālus izvēlējos vienu konkrētu kanālu – “TV-3”.
“TV-3” nav sabiedriskā televīzija, tāpēc ziņu atlases es principi tajā ir atšķirīgi un iekšējās politikas ietekmē veidoti. TV-3 ziņu raidījums “Bez Tabu laiks” atšķiras no standarta ziņu raidījuma modeļa.
TV-3 nav sabiedriskā televīzija, tāpēc ziņu atlases es principi tajā ir atšķirīgi un iekšējās politikas ietekmē veidoti. TV-3 ziņu raidījums “Bez Tabu laiks” atšķiras no standarta ziņu raidījuma modeļa.
Darba realizēšanai izmantota kontentanalīze, ar kuras palīdzību veikta izpēte par ziņu raidījuma “Bez Tabu Laiks” ziņu atlases principiem. Pētīta tiek raidījuma pirmā daļa, jeb standarta ziņu raidījums, taču raidījuma otrā daļa, kas ir vairāk izklaidējošs nevis ziņu raidījums šajā darbā apskatīta netiek.
Mans mērķis ir izpētījot un analizējot raidījuma ”Bez Tabu laiks” ziņu raidījuma daļu konstatēt vai ”TV-3” ziņu veidošanas principi ir atšķirīgi no citiem kanāliem, kas tiem raksturīgs un pēc kāda principa vadoties tiek atlasīta informācija, ko saņem auditorija.…

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −2,48 €
Work pack Nr. 1125485
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register