Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:493777
 
Author:
Evaluation:
Published: 23.09.2006.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Used
Time period viewed: 2000 - 2010 years
Extract

Darba uzdevums bija analizēt Latvijas radio stacijās piedāvāto ziņu kvalitāti, pasniegšanas veidu un principus.
Par pamatu savam darbam, izmantošu radio stacijas, kuras klausos visbiežak un, kuras analizēju visa šī kursa laikā. Ziņu analīzi es viecu: radio “SWH”, “Skonto”, “Latvijas Radio 2” ziņām.

Radio “SWH”
Vidējais ziņu skaits vienā ziņu izlaidumā:
7 ziņas
Vai ziņas atkārtojās:
Galvenās un svarīgākās ziņas, kas pēc moderātora domām varētu interesēt un piesaistīt klausītājus, atkārto katrā ziņu izlaidumā. Pozitīvi likās tas, ka šīs ziņas netiek atkārtotas vārds vārdā. Katrā ziņu izlaidumā tiek pasniegta papildus informācija par konkrēto notikumu. Piemēram, vēsturisko attīstību vai jaunākos notikumus. Tas neļauj atslābt klausītāja interesei un viņam neradīsies doma pārslēgt citu raidstaciju, lai gūtu pilnvērtīgāku informāciju. Gandrīz katrs ziņu izlaidums tiek papildināts ar kādu jaunu ziņu. Kaut arī tā būtu vienkārši izklaidējoša informācija. Interesanti likās, ka pārsvarā tiek uzsvērtas tieši negatīvās ziņas un tās arī visbiežak atkārto. Laikam jau vien jāpiekrīt teicienam, ka labas ziņas ir sliktas ziņas. Katrā ziņu izlaidumā aptuveni 3 jaunas ziņas.

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register