Secinājumi
Iepazīstoties ar šo informāciju, ir radušies secinājumi par abiem apskatītajiem žurnāliem. Lai arī abi ir ļoti līdzīgi, tomēr saturiski ir arī atšķirīgas iezīmes. Žurnālā „”Veselība” ir iekļauta vairāk informācijas un raksti par veselīgu dzīvesveidu, ko piekopj citi, sabiedrībā pazīstamu cilvēku pieredze, dzīves gaitas. Savukārt “36,6 ºC” vairāk pausts speciālista viedoklis, veselības tēmām pieiets no profesionālās puses. Žurnāls „Veselība” atstāj tāda veselīga dzīves stila žurnāla iespaidu, kurā doti dažādi padomi, ka dzīvot, ēst un baudīt veselīgi un nekaitīgi savam ķermenim. Žurnāls “36,6 ºC” atstāj profesionālāka izdevuma iespaidu, kurā var iepazīties ar speciālistu viedokli un lasīt par veselības tēmām diezgan nopietnā līmenī. Līdzīgi ir arī ar reklāmām.
Šajā kontekstā noteikti jāņem vērā arī žurnālu auditorijas, kas patiesībā ir atbilstošas saturiskajām tendencēm. Žurnāla „Veselība” mērķauditorija ir sievietes virs 25 gadiem, saturiskās tendences – aktīvs dzīvesveids, sevis kopšana, veselīgs uzturs – veidi, kā rūpēties par veselību, bez medicīniskas iejaukšanās. Savukārt žurnāla “36,6 ºC” mērķauditorija – sievietes virs 40 gadiem. Satura ziņā žurnāls ir nopietnāks, jo šajā vecumā parādās lielāka interese un par veselības jautājumiem, arī nepieciešamība pēc šādas informācijas.
Līdzīgi ir arī ar reklāmām. Žurnālā “36,6 ºC” iekļautas reklāmas tikai saistībā ar medicīnu – atbilstoši žurnāla tematikai. Žurnālā „Veselība” lasītāji var iepazīties vēl ar citām precēm – kosmētika, mobilie telefoni, higiēnas preces.
Tomēr mērķauditorijas noteikšana nenozīmē, ka šis žurnāls der tikai konkrētajai mērķauditorijai. Kā jau apliecināja aptauja, 20-25 gadus vecs jaunietis var atrast sev saistošus rakstus gan žurnālā „Veselība”, gan “36,6 ºC”.
…