-
AS "Dzintars" krīzes plāna izstrādes paraugs
Nr. | Chapter | Page. |
1. | AS „Dzintars” vēsture | 3 |
1. 1. | Kvalitātes politika | 3 |
1. 2. | Jaunumi | 4 |
1.3. | Mūsu laboratorijas | 4 |
1.4. | Testēšana | 4 |
2. | SVID analīze | 5 |
2.1. | Iesaistītās puses | 6 |
3. | Krīzes veidi | 7 |
4. | Krīzes situācija | 8 |
4.1. | Krīzes vadības plāns | 9 |
4.2. | Krīzes komunikācijas plāns | 11 |
4.3. | Fona informācija | 12 |
5. | Krīzes situācijas simulācija | 13 |
5.1. | Krīze | 13 |
5.2. | Simulācija | 14 |
5.3. | Izraisītās krīzes cēlonis | 14 |
5.4. | Krīzes novēršanas pasākumi | 14 |
5.4. Krīzes novēršanas pasākumi
Mediju monitorings (lai noteiktu un būt informētiem par kopējo situāciju);
Saražotās nekvalitatīvās produkcijas sērijas izņemšana no tirgus un kopējā apgrozījuma (lai pasargātu patērētājus no saindēšanās ar produktu);
Rūpīga speciālistu produkcijas testēšana un analīze (lai noteiktu saindēšanās cēloni, kas ļautu cietušajiem palīdzēt noteikt viņiem nepieciešamo veselības aprūpi);
Uzņēmuma darbinieku informēšana par izveidojušos situāciju, pienākumu un uzdevumu sadalījums darbiniekiem, uzvedības un informācijas izplatīšanas noteikšana, kopīgās uzņēmuma taktikas un stratēģijas noteikšana, informēšana (ar mērķi, lai visi uzņēmuma darbinieki būtu kompetenti šajā jautājumā un viņu rīcībā būtu vienāda un, lai darbinieki būtu informēti vienādi);
Krīzes komunikācijas komandas un runas personu noteikšana – komunikācijas komanda - (AS vadītājs, SA speciālists, AS laboratorijas vadītājs un krīzes jautājuma eksperts), kā arī uzņēmuma komunikācijas galvenā sekretāra noteikšanu, ja kāds grib sazināties ar uzņēmumu, tad to var izdarīt tikai caur šo vienu personu, tas ļaus informācijai, kura virzīsies no AS „Dzintars” uz ārpusi būs konkrēta un precīza. Uzņēuma runas personas – (AS „Dzintars” vadītājs, SA speciālists, krīzes jautājumu eksperts);
Mērķauditorijas noteikšana - kurai runas persona nodos ziņojumus (ar mērķi informēt sabiedrību un cietušos, par situāciju, krīzi, kura ir notikusi uzņēmumā, lai viņus nomierinātu un pārliecinātu, ka uzņēmums ir gatavs atbildēt par radītām sekām);
AS „Dzintars” galveno vēstījumu izstrādāšana un paziņošana (vēstījumu paziņošana par situāciju, kura ir notikusi uzņēmumā, lai viņus nomierinātu un pārliecinātu, ka uzņēmums ir gatavs atbildēt par visām problēmām);
Komunikācijas kanālu izvēle – preses konference ar uzņēmuma krīzes komunikācijas komandu, radio intervija ar uzņēmuma galveno runas personu, (izvēlēties komunikācijas kanālus caur kuriem paziņot vēstījumu, lai pēc iespējas lielāks mērķauditorijas skaits tiktu informēts);
Palīdzības sniegšana cietušajiem (sniegt finansiālu palīdzību cietušajiem par veselības aprūpi);
Krīzes pasākumu novērtēšana – (kritēriju noteikšana un izvirzīšana, ar kuru palīdzību pēc krīzes, tiks noteiktas šīs krīzes izraisītās sekas).
…
Pastāv daudzi krīžu veidi, kuri varētu ietekmēt uzņēmuma darbību. Krīze var iedragāt uzņēmuma reputāciju un uzņēmums var zaudēt sabiedrības uzticību. Kā arī uzņēmums var zaudēt savus klientus un tādējādi zaudējot peļņu. Atjaunot labo reputāciju un atgūt pircēju uzticību varētu būt ļoti sarežgīti un tas aizņemtu ilgāku laika posmu.Tāpēc ir svarīgi jau iepriekš uzskaitīt visas iespējamās krīzes situācijas.
- AS "Dzintars" krīzes plāna izstrādes paraugs
- Pilnvarojuma līgums nekustamā īpašuma pārdošanai
- Sabiedrības ar ierobežotu atbildību dibināšanas līgums
-
You can quickly add any paper to your favourite. Cool!Pilnvarojuma līgums nekustamā īpašuma pārdošanai
Samples for secondary school1
-
Sabiedrības ar ierobežotu atbildību dibināšanas līgums
Samples for secondary school3
-
SIA "OI" statūti
Samples for secondary school1
-
Statūti
Samples for secondary school3
-
Līgums par starpniecības pakalpojumu sniegšanudzīvokļa pārdošanai
Samples for secondary school2