Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
12,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:159341
 
Author:
Evaluation:
Published: 27.03.2012.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: n/a
References: Not used
Time period viewed: 2011 - 2015 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
1.  AS „Dzintars” vēsture    3
1. 1.  Kvalitātes politika    3
1. 2.  Jaunumi    4
1.3.  Mūsu laboratorijas    4
1.4.  Testēšana    4
2.  SVID analīze    5
2.1.  Iesaistītās puses    6
3.  Krīzes veidi    7
4.  Krīzes situācija    8
4.1.  Krīzes vadības plāns    9
4.2.  Krīzes komunikācijas plāns    11
4.3.  Fona informācija    12
5.  Krīzes situācijas simulācija    13
5.1.  Krīze    13
5.2.  Simulācija    14
5.3.  Izraisītās krīzes cēlonis    14
5.4.  Krīzes novēršanas pasākumi    14
Extract

5.4. Krīzes novēršanas pasākumi
Mediju monitorings (lai noteiktu un būt informētiem par kopējo situāciju);
Saražotās nekvalitatīvās produkcijas sērijas izņemšana no tirgus un kopējā apgrozījuma (lai pasargātu patērētājus no saindēšanās ar produktu);
Rūpīga speciālistu produkcijas testēšana un analīze (lai noteiktu saindēšanās cēloni, kas ļautu cietušajiem palīdzēt noteikt viņiem nepieciešamo veselības aprūpi);
Uzņēmuma darbinieku informēšana par izveidojušos situāciju, pienākumu un uzdevumu sadalījums darbiniekiem, uzvedības un informācijas izplatīšanas noteikšana, kopīgās uzņēmuma taktikas un stratēģijas noteikšana, informēšana (ar mērķi, lai visi uzņēmuma darbinieki būtu kompetenti šajā jautājumā un viņu rīcībā būtu vienāda un, lai darbinieki būtu informēti vienādi);
Krīzes komunikācijas komandas un runas personu noteikšana – komunikācijas komanda - (AS vadītājs, SA speciālists, AS laboratorijas vadītājs un krīzes jautājuma eksperts), kā arī uzņēmuma komunikācijas galvenā sekretāra noteikšanu, ja kāds grib sazināties ar uzņēmumu, tad to var izdarīt tikai caur šo vienu personu, tas ļaus informācijai, kura virzīsies no AS „Dzintars” uz ārpusi būs konkrēta un precīza. Uzņēuma runas personas – (AS „Dzintars” vadītājs, SA speciālists, krīzes jautājumu eksperts);
Mērķauditorijas noteikšana - kurai runas persona nodos ziņojumus (ar mērķi informēt sabiedrību un cietušos, par situāciju, krīzi, kura ir notikusi uzņēmumā, lai viņus nomierinātu un pārliecinātu, ka uzņēmums ir gatavs atbildēt par radītām sekām);
AS „Dzintars” galveno vēstījumu izstrādāšana un paziņošana (vēstījumu paziņošana par situāciju, kura ir notikusi uzņēmumā, lai viņus nomierinātu un pārliecinātu, ka uzņēmums ir gatavs atbildēt par visām problēmām);
Komunikācijas kanālu izvēle – preses konference ar uzņēmuma krīzes komunikācijas komandu, radio intervija ar uzņēmuma galveno runas personu, (izvēlēties komunikācijas kanālus caur kuriem paziņot vēstījumu, lai pēc iespējas lielāks mērķauditorijas skaits tiktu informēts);
Palīdzības sniegšana cietušajiem (sniegt finansiālu palīdzību cietušajiem par veselības aprūpi);
Krīzes pasākumu novērtēšana – (kritēriju noteikšana un izvirzīšana, ar kuru palīdzību pēc krīzes, tiks noteiktas šīs krīzes izraisītās sekas).

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register