(Skolotāja pa vienam rāda attēlus, bet skolēni tos nosauc: kartupelis, biete, burkāns, plūme, tomāts, banāns, apelsīns, ābols, bumbieris. Skolotāja visus attēlus piestiprina pie tāfeles).
Skolotāja: „Cik jūs esat gudri skolēni! Un cik tomēr skaista tāfele mums sanāca. Labi, tagad ķersimies pie nākamā uzdevuma. Es jums izdalīšu lapas ar uzdevumu. Tie, kuri jau saņēma darba lapas vēl neko nesāk pildīt, uzgaidiet, kamēr es izskaidrošu uzdevumu. Tātad jūs uz lapas redzat burtu lauku, kurā ir pazuduši 10 augļu un dārzeņu nosaukumi. Jums vajag tos atrast. Varat sākt!”(1.pielikums)
„Vai visi ir pabeiguši uzdevumu?”
Skolēni: „Jā!”
Skolotāja: „Tagad kopā pārbaudīsim!! Lūdzu pēc kārtas, pa vienam, nosauciet pa vienam vārdam, kurus jūs atradāt.”
(Skolēni pa vienam nosauc – kartupelis, ķirbis, biete, gurķis, burkāns, kivi, apelsīns, ābols, banāns, ananāss.)
Skolotāja: „Vai visiem bija tāpat?”
Skolēni: „Jā!”
Skolotāja: „Malači! Pareizi! Darba lapiņas varat atstāt sev. Nākošais mums būs matemātiskais uzdevums. Skatieties un klausieties, ko es jums tūlīt stāstīšu. Jūs katrs saņemsiet darba lapu, uz darba lapas ir laukums, kurā ir izklīduši dažādi augļi un dārzeņi. Jums tos katru vajag saskaitīt un apakšā, zem apzīmējumiem, uzrakstīt skaitli, cik katru no tiem ir laukumā. Vai ir skaidrs uzdevums?”(2.pielikums)
…