Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
14,20 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:498832
 
Evaluation:
Published: 25.01.2016.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 13 units
References: Used
Time period viewed: 2011 - 2015 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    5
1.  Norēķinu jēdziens un tā dažādās izpratnes    7
1.1.  Skaidras naudas un bezskaidras naudas norēķini    7
1.2.  Kredīta pārvedums un karšu maksājumi    9
1.3.  Tiešais debets, čeku un e - naudas maksājums    12
2.  Maksājumu sistēmas pasaulē un Latvijā    17
3.  Banku norēķinu pilnveidošanas iespējas    22
3.1.  Kredītiestāžu maksājumu statistikas analīze    22
3.2.  Nordea bankas klientu aptaujas rezultāti    25
  Secinājumi un priekšlikumi    37
  Bibliogrāfisko norāžu saraksts    38
  Pielikums    40
Extract

Secinājumi un priekšlikumi
Secinājumi:
1. Latvijas tirgotājiem un pakalpojuma sniedzējiem katrs eiro, kuru maksā klienti skaidrā naudā izmaksā vairāk nekā bezskaidrā naudā.
2. Elektroniskie norēķini var samazināt ēnu ekonomiku valstī un izvairīšanos no nodokļu nomaksas.
3. Izmantojot tiešo debetu maksājumus, klients riskē vairāk nekā viņš pats apmaksā rēķinus.
4. Maksājumu sistēmas ir saistītas viena ar otru, un riski vienā maksājumu sistēma var izraisīt ieteikmi otrā.
5. Latvijas iedzīvotāji ar vien biežāk izmanto bezskaidras naudas norēķinus, īpaši maksājumu kartes, kas ir drošākas un ērtākas salīdzinājumā ar skaidro naudu.
6. Nordea Bank AB Latvijas filiāles klientiem mājaslapa un internetbanka nav pārāk informatīvas, kas var samazināt elektronisko norēķinu lietotāju skaitu.
7. Nordea Bank AB Latvijas filiāles klienti nesaskarās ar problēmām norēķinu pakalpojumos, kas liecina par klientu apkalpošanu augstā līmeni
8. Nordea Bank AB Latvijas filiāles klienti ir apmierināti ar bankas sniegtajiem pakalpojumiem un izvēlas šo banku kā prioritāro pakalpojumu sniedzēju.

Priekšlikumi:
1. Lai iedzīvotāji izmantotu elektroniskos norēķinus, pirmkārt bankām ir jāsniedz pilnvērtīga informācija par maksājuma kartēm, lai izglītotu iedzīvotājus par norēķināšanos bezskaidrā naudā, kas varēs samazināt ēnu ekonomiku Latvijā.
2. Lai turpināt Nordea Bank AB Latvijas filiālei sniegt jau esošiem klientiem apkalpošanu augstā līmenī, bankai būtu vērtīgi ik pa laikam veikt klientu aptaujas datu vērtēšanu, kas paaugstinātu norēķinu kvalitāti un ļautu noskaidrot to, kas, pēc klientu domām, bankai būtu jāuzlabo, jāpilnveido dažādos norēķinu procesos.

Author's comment
Editor's remarks
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −9,70 €
Work pack Nr. 1351874
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register