-
Banku norēķini
Nr. | Chapter | Page. |
Ievads | 5 | |
1. | Norēķinu jēdziens un tā dažādās izpratnes | 7 |
1.1. | Skaidras naudas un bezskaidras naudas norēķini | 7 |
1.2. | Kredīta pārvedums un karšu maksājumi | 9 |
1.3. | Tiešais debets, čeku un e - naudas maksājums | 12 |
2. | Maksājumu sistēmas pasaulē un Latvijā | 17 |
3. | Banku norēķinu pilnveidošanas iespējas | 22 |
3.1. | Kredītiestāžu maksājumu statistikas analīze | 22 |
3.2. | Nordea bankas klientu aptaujas rezultāti | 25 |
Secinājumi un priekšlikumi | 37 | |
Bibliogrāfisko norāžu saraksts | 38 | |
Pielikums | 40 |
Secinājumi un priekšlikumi
Secinājumi:
1. Latvijas tirgotājiem un pakalpojuma sniedzējiem katrs eiro, kuru maksā klienti skaidrā naudā izmaksā vairāk nekā bezskaidrā naudā.
2. Elektroniskie norēķini var samazināt ēnu ekonomiku valstī un izvairīšanos no nodokļu nomaksas.
3. Izmantojot tiešo debetu maksājumus, klients riskē vairāk nekā viņš pats apmaksā rēķinus.
4. Maksājumu sistēmas ir saistītas viena ar otru, un riski vienā maksājumu sistēma var izraisīt ieteikmi otrā.
5. Latvijas iedzīvotāji ar vien biežāk izmanto bezskaidras naudas norēķinus, īpaši maksājumu kartes, kas ir drošākas un ērtākas salīdzinājumā ar skaidro naudu.
6. Nordea Bank AB Latvijas filiāles klientiem mājaslapa un internetbanka nav pārāk informatīvas, kas var samazināt elektronisko norēķinu lietotāju skaitu.
7. Nordea Bank AB Latvijas filiāles klienti nesaskarās ar problēmām norēķinu pakalpojumos, kas liecina par klientu apkalpošanu augstā līmeni
8. Nordea Bank AB Latvijas filiāles klienti ir apmierināti ar bankas sniegtajiem pakalpojumiem un izvēlas šo banku kā prioritāro pakalpojumu sniedzēju.
Priekšlikumi:
1. Lai iedzīvotāji izmantotu elektroniskos norēķinus, pirmkārt bankām ir jāsniedz pilnvērtīga informācija par maksājuma kartēm, lai izglītotu iedzīvotājus par norēķināšanos bezskaidrā naudā, kas varēs samazināt ēnu ekonomiku Latvijā.
2. Lai turpināt Nordea Bank AB Latvijas filiālei sniegt jau esošiem klientiem apkalpošanu augstā līmenī, bankai būtu vērtīgi ik pa laikam veikt klientu aptaujas datu vērtēšanu, kas paaugstinātu norēķinu kvalitāti un ļautu noskaidrot to, kas, pēc klientu domām, bankai būtu jāuzlabo, jāpilnveido dažādos norēķinu procesos.
…
Banku norēķini ir viens no visizplatītākajiem banku pakalpojumiem pasaulē. Dažādi norēķinu veidi kļuva ļoti pieejami gan privātpersonām, gan juridiskām personām. Katram ir iespēja izvēlēties sev piemērotāko norēķinu veidu, atbilstoši savām prasībām. Spēja nodrošināt produktu un pakalpojumu kvalitāti ir viens no nozīmīgākajiem uzņēmuma konkurētspējas rādītājiem. ... Kvalifikācijas darba tēma – Banku norēķini. Darbs sastāv no trim daļām. Pirmajā daļā ir teorētiskais kvalitātes jēdziena raksturojums, raksturoti norēķinu veidi, to nozīme un attīstība Latvijas tirgū. Otrajā daļā – raksturotas maksājumu sistēmas pasaulē un Latvijā. Trešajā daļā ir analizēta banku norēķinu veidu kvalitāte, kuru nodrošina Nordea Bank AB Latvijas filiāle, izmantojot klientu aptauju ... Pētījumā izmantojamo metožu izvēle: klientu aptauja, teorētiskās literatūras analīze, statistiskās un grafiskās metodes. Minētās metodes izvēlētas to pielietošanas ērtuma ziņā, lai sasniegtu konkrētu mērķi.
Atsevišķas atsauces nekvalitatīvas.
- Banku norēķini
- Contract of Financial Leasing
- Kredītlīgums
-
You can quickly add any paper to your favourite. Cool!Contract of Financial Leasing
Samples for university13
-
Kredītlīgums
Samples for university4
-
Faktoringa līgums
Samples for university5
-
Starptautiskais līgums. Latvija - Čehija
Samples for university6
Evaluated! -
Vienkāršais vekselis
Samples for university1
Evaluated!