I.Zandere „Māsa un brālis”
Pasaka, kurā bērni stāsta sapņus, ar gluži pretēju mērķi. Viņi piedzīvo vienus un tos pašus notikumus, bet piešķir tiem dažādu nozīmi.
*Pārrunas par sapņiem. Izstāsti man savu sapnīti. Uzzīmē sapni.
*Cik tas ir trīs dienas un naktis?
*Vai tev ir tāda vieta, pēc kuras tu ilgojies? Ko tu darītu, lai tur nokļūtu?
*Šī grāmatiņa būtu labs palīgs lasītmācīšanā, jo valoda ir vienkārša, rotaļīga, „bernu valoda”
*Izspēlēt šo pasaku ar papīra lellītēm.
Dz. Rinkule-Zemzare”
„Doniņas ceļojums” Stāsts par to, kā top maizīte.
*Izziņai – par to, kā mēs tiekam pie maizītes.
*Pārrunas: kā top maizīte.
*Ekskursija uz maizes ceptuvi un maizītes nogaršošana.
R.Blaumanis „Velniņi”
Pasaka par diviem maziem velniņiem, kas izbēg no elles un nokļūst uz zemes. *Pārrunas par blēņām un palaidnībām.
*Pārrunas par to, ka „dots devējam atdodas”. Kā velniņu delverības vērsās pret viņiem pašiem.
*Pārrunas par to, kā jutās velniņu mamma un tētis, kad viņi aizmuka no elles.
*Pozitīvisms – saimnieks bija labestīgs, tāpēc nekādas nelaimes viņu neskāra.
*Uzzīmēt velniņus.
*Iemācīties „velniņu deju”.
*Mīklas pagatavošana, cepumu cepšana.
*Veidot maizes kukulīšus no māla.
*Aplicēt vārpiņas.
…