EXCEL:
1. Aprēķināt AIZV, AGRES_I un NAID_I statistiskos rādītājus zēnu
un meiteņu grupās, nosakot atbilstību normālam sadalījumam, dot skalu novērtējumu
dot pēc izvēles vienai skalai vienu grafisko attēlu meiteņu grupai, vienu grafisko attēlu
- zēnu grupai.
2. Pārbaudīt (hipotēzi) jautājumu par to,vai pastāv statistiski nozīmīgas atšķirības
šājās skalās starp zēnu un meiteņu grupām.
3. Uzzīmēt 1. punktā izvēlētajai skalai abu grupu salīdzinošu grafisko attēlu - poligonu.
4. Noskaidrot, vai pastāv saistība starp AIZV, AGRES_I un NAID_I un brāļu un māsu
skaitu zēnu grupā ?
5. Vienai no aprēķinātajām sakarībām pēc izvēles dot grafisko attēlu . Raksturot rezultātus.
SPSS:
1. Pēc testa atslēgas pārkodēt datus .
2. Pābaudīt testa ticamību (aprēķināt Kronbaha alfu) šādām skalām : netiešā agresija, negatīvisms un verbālā agresija,dot novērtējumu.
3. Pēc testa atslēgas aprēķināt augstāk minēto skalu summas
4. Aprēķināt statistiskos rādītājus zēnu un meiteņu grupās, nosakot atbilstību normālam sadalījumam (Kolmogorova_Smirnova tests), dot skalu novērtējumu dot pēc izvēles vienu grafisko attēlu.
5. Pārbaudīt jautājumu par to,vai pastāv statistiski nozīmīgas atšķirības šājās skalās starp zēnu un meiteņu grupām.
6. Noskaidrot, vai pastāv sakarības starp netiešo agresiju,negatīvismu un verbālo agresiju. Dot 1 korelācijas diagrammu .
7. Vai var apgalvot,ka vecums un dzimums ietekmē netiešo agresiju, negatīvismu un verbālo agresiju?