Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
9,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:944003
 
Evaluation:
Published: 08.02.2016.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
Extract

Spirmena korelācijas aprēķinātais koeficients (-0,16625) ir mazāks par kritisko koeficientu (0,398), tāpēc var secināt, ka nepastāv statistiski nozīmīgas sakarības starp pētāmajām pazīmēm – tirgus pārdevēju kopējo apmierinātību ar pašvērtējumu. Korelācijas koeficienta virziens ir negatīvs, tāpēc novērojama pretēja sakritība – pieaugot vienas pazīmes vērtībām, otras pazīmes vērtības vidēji samazināsies. Tāpat arī var secināt, ka aprēķinātā sakarība ir funkcionāla un nav raksturīga cilvēka psihes procesiem, tātad, aprēķinos ir neiespējama, jo Rs(aprk.) ir negatīvs skaitlis un iekļaujas ±1 rangā.

12. Secinājumi
Uz pētījuma sākumā uzdoto jautājumu “Vai pastāv korelatīva sakarība starp tirgus pārdevēju kopējo apmierinātību un pašvērtējumu, kā arī veikalu pārdevēju kopējo apmierinātību un pašvērtējumu?” var atbildēt noraidoši, jo veiktie aprēķini norāda uz to, ka nepastāv nozīmīgas sakarības starp abām pazīmēm. Tirgus pārdevēju korelācijas aprēķinā starp kopējo apmierinātību un pašvērtējumu tika konstatēts gandrīz identisks iznākums gan ar Pīrsona, gan arī ar Spirmena korelācijas koeficientu, kas norādīja uz to, ka nepastāv statistiski nozīmīga sakarība, kā arī aprēķinātā sakarība ir funkcionāla.

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −10,98 €
Work pack Nr. 1352298
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register