Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
12,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:417080
 
Evaluation:
Published: 10.03.2016.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: 4 units
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
1.  Ievads    1
2.  Mārketinga kompleksu elementu raksturojums    2
2.1.  Cena (Price)    2
2.2.  Produkts (Product)    2
2.3.  Vieta (Place)    2
2.4.  Virzīšana tirgū (Promotion)    2
2.5.  Cilvēki (People)    2
2.6.  Fiziski pierādījumi (Physical evidence)    2
3.  Mārketinga analīze    3
3.1.  Makrovides analīze    3
3.2.  Mikrovides analīze    3
3.3.  Konkurences analīze    3
4.  Mērķtirgus raksturojums un segmentācijas stratēģija    4
5.  Mārketinga komunikāciju instrumentu izmantošana produkta virzīšanai tirgū    6
6.  Produkta pozicionēšana un zīmolvedība    7
7.  Bibliogrāfiskais saraksts    8
Extract

Runājot par tiešsaistes virzīšanu, Microsoft piedāvā informāciju lielākajos sociālo mediju portālos Twitter, Facebook un Instagram, kā arī Microsoft mājas lapā un specializētos Microsoft produktu emuāros.
Uzņēmums arī aktīvi darbojas publisko attiecību sfērā, kas ir viena no galvenajām sastāvdaļām uzņēmuma virzīšanā tirgū. Microsoft Band 2 produkts tiek reklamēts dažādās izstādēs apkārt pasaulei. Reklāma tiek izvietota gan elektroniskajos žurnālos, tādos kā Wired, PCMag, kā arī drukas variantā.
Ja runājam par Latvijas tirgu, tad uzņēmumam Microsoft vajadzētu tomēr izveidot pieeju informācijai Latviešu valodā. Informācija pastāv daudziem citiem Microsoft produktiem, bet ne Microsoft Band 2. Bet, tanī pašā laikā pastāv liela ieinteresētība starp jauniešiem un pieaugušajiem, kuri aktīvi seko līdzi gan tehnoloģijām, gan arī savai veselībai.

6. Produkta pozicionēšana un zīmolvedība
Darba autoram ņemot vēra personīgos secinājumus, nākas atklāt, ka uz doto brīdi Latvijā Microsoft produktam Microsoft Band 2 nav noteiktas pozicionēšanas stratēģijas.
Teorētiski un praktiski neviens uzņēmums nevar pilnībā apmierināt visus pircējus, kas atrodas noteiktā potenciālajā tirgū, jo pastāv dažādas pircēju grupas un tipi, kā arī ļoti dažādas ir to vajadzības un vēlmes. Tieši tāpēc pircēji atšķiras pēc dažādiem kritērijiem un, jo labāk un precīzāk uzņēmums to noskaidros un noteiks, jo vairāk priekšrocību tam būs cīņā ar konkurentiem.
Tirgus pozicionēšana un pozīcijas nostiprināšanas ietver četrus posmus (sk. 6.1 attēlu). Ņemot vērā šos posmus varam pozicionēt produktu. Lai efektīvu tirgus pozicionēšanu, 1. posmā jānosaka atšķirība un līdzība ar konkurentu produktiem produktu kategorijas ietvaros. Latvijas tirgū uz doto brīdi pastāv vairums konkurentu produktu. Microsoft Band 2 ienākšana tirgū attiektos uz cenu. Liels pluss ir tas, ka Microsoft Band 2 ir savietojams praktiski ar jebkuru viedtālruni, kas padara produkta “aklimatizāciju” daudz vienkāršāku.

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −3,77 €
Work pack Nr. 1352750
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register