Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
6,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:511874
 
Evaluation:
Published: 23.01.2013.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
Extract

Secinājums:
Rezultātā dabūjām piestātnes diennakts pārstrādes spēja ir 1987,5 t/dienn, izrēķinot ar statistisko metodi, bet dzelzceļa spēja ņemot vērā uzdevuma izejdatus sastāda 2564,32 t/dienn ar statistisko metodi.
Rezultātus mēs dabūjam ar statistisku pieeju, jo tā ir daudz precīzāka tāpēc ka ņem vērā gadījuma faktorus. Savukart, determiniska pieeja ņem vērā tikai faktus, neņemot vērā to iestāšanas vārbūtību un kāda notikuma atkārtošanas frekvenci.
No rezultātiem ir redzams, ka dzelzceļa pārstrādes spēja ir par 576,82 tonnu diennaktī lielāka, neka piestātnes pārstrādes spēja.
Dotajā uzdevuma piestātne un dzelzceļš var labi mijiedarboties transporta mezglā, neizveidojot kravas krājumus noliktāvās, jo kā mēs redzam, dzelzceļa pārstrades spēja ir lielāka neka piestātnei.
No vienas puses krājumu neizveidošanās noliktāvās var uzskatīt ka priekšrocību, taču no otras puses tas rada transporta mezglu neefektīvu izmantošanu, jo eksistē piestātnes un dzelzceļa pārstrādes spēju nevienadība. Lai palielinātu transporta mezgla ekonomisku efetivitāti pastāv divi veidi:
Pirmais (un dārgākais) - palielināt piestātnes kravu pārstrādes spēju. To var izdarīt dažādos veidos: palielināt kravas ierīču skaitu vai to kravnesību, uzlabot pašas piestātnes konstrukciju (padziļinot piestātni, lai pieņemtu lielākus kuģus, vai pagarinot piestātni, ja tas tehniski un faktiski ir iespējams). Piestātnei pieņemot lielāku kuģi, tiek samazināts tauvošanas laiks. Tiešām –divi kuģi diennaktī prasa vairāk laika tauvošanas operācijām, neka viens kuģis ar divreiz lielāku krāvnesību.
Otrais variants: samazināt vagonu padevju skaitu, vai vagonu skaitu katrā padevē.
No formulas 2.12 tīri matematiski var dabūt optimālu vagonu vai vagonu padevju skaitu, lai iegūtu piestātnes pārstrādes spēju 1987,5 t/dienn.
Piemēram, samazinot padevju skaitu līdz 4 un formulas rezultātā ievietojot 1987,5, dabūsim vagonu skaitu 8, kas atbilst iekraušanas-izkraušanas ceļa raksturojumiem. Ir ieteicams tomēr samazināt vagonu padevju skaitu, nevis pašu vagonu skaitu padevē. Tas saistīts ar to, ka pie vairāka pedevju skaita palielinājas arī izmaksas vagonu piegādei, ka arī laiks vagonu apkalpošanai. Taču, tās ir tikai aptūvens aprēķins, jo statistiskie faktori arī mainīsies līdz ar vagonu skaitu izmaiņu.


Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −9,20 €
Work pack Nr. 1328858
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register