Nr. | Chapter | Page. |
1.nodarbība. | Pedagoģijas zinātne un prakse | 1 |
1. | Nosauciet pedagoģijas zinātnes apakšnozares un to mērķus! | 1 |
2. | Kā Jūs varētu skaidrot jēdzienu „izglītība”? | 2 |
2.nodarbība. | Mūsdienīgs mācību (studiju) process | 2 |
1. | Kādus galvenos mērķus jāīsteno jebkurā mācību procesa norisē? | 2 |
2. | Nosakiet savu mācīšanās stilu! | 2 |
3.nodarbība. | Mācību procesa likumsakarības un didaktiskie principi | 2 |
1. | Definējiet 2 objektīvās un 2 subjektīvās mācību procesa likumsakarības! | 2 |
2. | Nosauciet, Jūsuprāt, 5 nozīmīgākos didaktiskos principus! | 3 |
4.nodarbība. | Pedagoģiskā procesa organizācijas pieejas.(materiāls atrodams pie tālākām nodarbībām) | 3 |
1. | Izanalizējiet minēto pieeju stiprās un vājās puses! | 3 |
2. | Kuru pieeju izvēlētos Jūs, kāpēc? | 4 |
5.nodarbība. | Mācīšana un mācīšanās | 4 |
1. | Kas būtu jādara, lai mācību procesā ietu no mācīšanas uz dominējošo mācīšanos! | 4 |
2. | Kādi, jūsuprāt, ir galvenie mācīšanās etapi! | 4 |
6.nodarbība. | Mācībdarbības metodes, formas un līdzekļi | 4 |
1. | Kuras no metodēm varētu izmantot, lai veicinātu studenta izpratni? | 4 |
2. | Kurus mācību līdzekļus, jūsuprāt, vismērķtiecīgāk varētu izmantot zināšanu un prasmju apguves līmeņa diagnosticēšanai? | 5 |
7.nodarbība. | Vērtēšanas didaktiskie aspekti | 5 |
1. | Kādas funkcijas ir vērtēšanas procesam? | 5 |
2. | Kāpēc vērtēšanā jāiesaista studenti? | 5 |
1. | Kādi dialoģiskie pāri veido interaktīvu mācību procesu? | 5 |
2. | Kādas ir interaktīva mācību procesa priekšrocības salīdzinājumā ar tradicionālo? | 5 |
9.nodarbība. | Audzināšana un socializācija | 5 |
1 | Kādas ir audzināšanas procesa un socializācijas procesa mijattiecības? | 5 |
2. | Kāpēc, jūsuprāt, audzināšana ir sarežģītāka pedagoģiskā darbība salīdzinājumā ar mācību procesu? | 6 |
2. Kurus mācību līdzekļus, jūsuprāt, vismērķtiecīgāk varētu izmantot zināšanu un prasmju apguves līmeņa diagnosticēšanai?
Manuprāt zināšanu un prasmju apguves līmeņa pārbaudei ir nepieciešams izmantot pārbaudes darbus, testus vai referātus, jo tā ir iespējams pārbaudīt katra skolēna zināšanu līmeni, prasmes., Novērtēt katra skolēna sasniegtos rezultātus ar vērtējumu, un salīdzināt to ar citiem klases biedriem.
7. nodarbība. Vērtēšanas didaktiskie aspekti.
1. Kādas funkcijas ir vērtēšanas procesam?
Informatīvs – skolēns iegūst informāciju par apguves līmeni un sava mācību darba kvalitāti. Iespēja salīdzināt rezultātus ar citiem skolēniem vai kursa biedriem.
Audzinošs – pozitīvi mācību sasniegumi, paaugstina pašapziņu, kamēr negatīvs rezultāts skolēnu vairāk liek koncentrēties uz mācībām, lai uzlabotu savus rezultātus un sasniegtu labākus rezultātus turpmāk.
Stimulējoša – objektīvs vērtējums motivē turpmākai darbībai.
Izglītojošā – vērtēšanas procesā nostiprina zināšanas un prasmes
2. Kāpēc vērtēšanā jāiesaista studenti?
Manuprāt studenti vērtēšanā būtu jāiesaista, lai viņi varētu novērtēt objektīvi savu darbu ņemot vērā paveikto, lai labāk izprastu savas kļūdas, kopīgi klasē izrunājot katru tēmu un pareizās atbildes, tādā veidā vēlreiz atkārtojot mācīto vai nostprinot zināšanas. Tas ir arī veids kā pie darba novērtēšanas studentam parādīt, kad vērtējums ir objektīvs, jo pārbaudīts tiek kopīgi, atzīmējot un veinailīgi paskaidrojot kļūdas.
…
Atbildes uz jautājumiem patstāvīgajā darbā priekšmetā "Pedagoģija". Papildus pielikumā pievienotas arī atbildes Attiecību veidošanās vērtīborientāciju aspektā.
Nav aplūkots: 8. nodarbība. Interaktīvs mācību process. 1. Kādi dialoģiskie pāri veido interaktīvu mācību procesu? 2. Kādas ir interaktīva mācību procesa priekšrocības salīdzinājumā ar tradicionālo?
-
You can quickly add any paper to your favourite. Cool!Anketa sākumskolas skolotājiem
Samples for university3
-
Zila debess zelta mākoņos
Samples for university4
-
Didaktika
Samples for university5
-
Zinātniski pētniecisko, praktisko darbu, projektu u.c. darbu noformēšana
Samples for university12
-
Pirmsskolas pedagoģija. Atbildes uz jautājumiem
Samples for university2