Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
14,20 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:326999
 
Author:
Evaluation:
Published: 28.03.2014.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
Time period viewed: 2000 - 2010 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Pedagoģiskās prakses lekciju un nodarbību tematiskais izkārtojums    2
  Hospitētās mācību nodarbības analīze    3
  Hospitētās mācību nodarbības analīze    4
  Hospitētās mācību nodarbības analīze    5
  Hospitētās mācību nodarbības analīze    6
  Pedagoģiskais plāns nr.1    7
  Lekcijas konspekts    9
  Nodarbības analīze    19
  Pedagoģiskais plāns nr.2    21
  Lekcijas konspekts    23
  Nodarbības analīze    26
  Pedagoģiskais plāns nr.3    28
  Lekcijas konspekts    30
  Nodarbības analīze    35
  Pedagoģiskais plāns nr.4    36
  Nodarbības analīze    38
  Pedagoģiskās prakses pašvērtējums un secinājumi    39
  Reģionālā anestēzija. Mācību programma    40
Extract

Pedagoģiskās prakses pašvērtējums un secinājumi
Es izvēlejos Paula Stradiņa Veselības un Sociālās aprūpes koledžu tāpēc, ka agrāk tur mācījos pati. Mani tur uzņēma ļoti laipni. Mani iepazīstināja ar darba vadītāju. Vadītāja man uzreiz uzticējās. Mēs ar viņu pārrunājām par lietu, kas mani interesēja, tad viņu interesēja, kurš priekšmets man interesē visvairāk. Viņa man atļāva izvēlēties pašai, ko es gribu lasīt un sastādīja man grafiku tā, lai man būtu ērtāk braukāt.
Pati koledža atrodas ļoti skaistā un klusā vietā. Koledžā ir ļoti omulīgi, pat nevar pateikt, ka tā ir mācību iestāde. Es biju dažādās auditorijās, katra bija ļoti ērti, ļoti labi iekārtota un aprīkota praktiskām nodarbībām.
Es ļoti apzinīgi gatavojos lekcijām, visu darīju pati: meklēju materiālus, atlasīju informāciju. Daudz ko pati nezināju, daudz ko atkārtoju. Grūtības sagādāja sevis pasniegšana, laika aprēķināšana un studentu iesaistīšana pārrunās. Visas lekcijas, ko es lasīju, man bija dažādas grupas - tas arī apgrūtina pedagoģisko procesu. Katru reizi, gatavojoties nodarbībām, es nezināju, kāda būs studentu reakcija uz to, kā es pasniegšu lekciju, nezināju viņu rakstura īpašības, viņu uzvedību. Katrai lekcijai man bija vajadzīgs adaptācijas periods kādas 15 min.
Visas četras lekcijas man bija pasīva mācīšanas metode - lekcija. Divās nodarbībās otrajā pusē man bija praktiskā nodarbība (aktīva mācīšana metode).
Mācību organizācijas formas veids – frontāla (skolotājs rod tiešu saskarsmi uzreiz ar visiem attiecīgās klases studentiem - stāsta, skaidro, iesaista studentus kopējās problēmas risināšanā).
Mācīšanas stils – tradicionāls (galvenajā vietā ir skolotāja darbība un apgūstamā mācību viela), demokrātiskais stils.
Ar visu to, ka šī prakse sagādāja man daudz grūtības un aizņēma visu manu laiku, esmu priecīga, ka visus savus darbus paveicu labi. Sākumā gāja ļoti grūti, gan fiziski, gan emocionāli, bet man ir liels prieks, ka tiku tam pāri. Man ļoti patika komunicēt ar studentiem, apspriest jautājumus no prakses un dzīves, labprāt piedalījos diskusijās. Gribētos iemācīties justies brīvi auditorijas priekšā. Kopumā jūtos apmierināta ar paveikto darbu.

Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register