UZDEVUMA NOSTĀDNE
Uzdevuma formulējums
Nospiežot uz bildes, kas ielādēta no appleta parametriem iegūt RGB krāsas kodu un pikseli. Ielādēto bildi un RGB krāsas kodu atspoguļot uz ekrāna.
Atvērt jaunu frame tipa logu, kurā atspoguļot informāciju par ielādēto failu un attēlot failu ar pikseļiem.
VISPĀRĒJAIS KLASES APRAKSTS
Programmas struktūra ietver trīs klases: MyGifPixelGrabber, MyFrame, TestImagePixels.
MyGifPixelGrabber (klase)
Šajā klasē no sākuma tiek inicializēti mainīgie, kuros glabāsies attēls un pikseļi. Tālāk ar metodēm getWidth un getHeight tiek iegūts attēla izmērs. Ar operāciju New tiek izveidots PixelGrabber konstruktors. Tālāk tiek mēģināts „sagrābt” pikseli ar metodi grabPixels. Parametram m_Pixels tiek piešķirts „sagrābtais” pikselis. …