etnēs u.c.
Izziņas darbības organizēšanas veidi: stāsti, demonstrējumi, konsultēšana, vizuālie līdzekļi, mācību un mākslas grāmatas, metodisko materiālu, rokdarbu žurnālu u.c. pētīšana, interneta un datora izmantošana, intervijas, ekskursijas, pieredzes apmaiņa ar citiem pulciņiem, amatmeistariem, skolotājiem, izstādes apmeklēšana, arī sadarbība starp citu lietišķo pulciņu audzēkņiem, skolotājiem, vecākiem u.c. Šo nodarbību metožu pamatā ir bērna patstāvīgais praktiskais, pētnieciskais, radošais darbs, kur skolotājs ir padomdevējs, konsultants.
Programma paredz spēles, radošas darbības, audzināšanas un izglītošanas saplūšanu vienotā veselā, kas nodrošina izzinošu, praktisku un spēļu uzdevumu vienotu atrisinājumu. Programma paredz zināšanu kompleksu, prasmju un iemaņu apgūšanu, kas nodrošina tās praktisku realizāciju, veltot daudz uzmanības patstāvīgai radošajai darbībai. Pedagoga vieta apmācībā un darbā ar bērnu mainās atkarībā no bērnu vēlmēm, vajadzībām, interesēm un iemaņām.
Programmas visu posmu apguves galvenais uzdevums - veicināt iniciatīvas attīstību, iztēles un radošuma attīstīšanos estētiskā pārdzīvojuma atmosfērā, kopīgā pieauguša un bērna daiļradē. Programma paredz materiāla pasniegšanu pēc "augšupejošu spirāli", tas ir periodiska atgriešanas pie noteiktiem tematiem augstākā un sarežģītā līmenī. Visi uzdevumi atbilst pēc sarežģītības noteikta vecuma bērniem. Tas garantē katra bērna panākumus un audzina pašpārliecinātību.…