Izrietošo no atzīmētajiem rādītājiem SVID matricā, var redzēt savstarpēju saikni, kad iekšējā vide ietekmē ārējo visi un otrādi. Izrietoši no SVID matricas, jāsecina, ka iekšējā vide ietekmē ārējo gadījuma, kad kā uzņēmuma stiprā puse ir liela tirgus daļa (iekšējais faktors) bet kā iespēja atzīmējama pieeja pievilcīgam ārzemju tirgiem (ārējais faktors). Konkrētajā gadījumā jāatzīst, ka AS Latvijas Valsts meži aizņem ļoti lielu tirgus daļu, īpaši Latvijā.
Jāsecina, ka LVM pieder spēcīgai stratēģiskajai grupai. Meža nozare Latvijā ir viens no spēcīgākajiem tautsaimniecības balstiem, turklāt, pieejamie koksnes resursi arī ļauj piešķirt nozarei perspektīvās statusu. Vienlaikus šī situācija ietekmē arī ārējo vidi, respektīvi, tā kā šī nozare ir tik svarīga, rodas iespēja iekarot jaunus tirgus. Latvijas Valsts mežiem ir pamatots potenciāls iekarot jaunus tirgus, jo uzņēmuma stiprās puses liecina gan par uzņēmuma apjomīgumu, gan resursiem, gan kvalitāti. Visi uzskaitītie aspekti labi savstarpēji sader ar iespējām. Patērētāju skaita un lojalitātes pieaugums LVM ir nopietns aspekts, lai iegūtu jaunus klientus. Jaunie klienti nereti citu klientu lojalitāti pret konkrētu uzņēmumu vērtēt kā stabilitātes un zināmu drošības garantu. Vairumu klientu lojalitāte pret LVM ir ļoti nozīmīga, lai iegūtu gan jaunus klientus, gan paplašinātu tirgu.
LVM kopumā nav slikta reputācija starp klientiem, jo uzņēmums izceļas ar kvalitāti un stabilitāti. Tomēr, reizēm arī masu medijos var atrast negatīvas atsauksmes un viedokļus par konkrēto uzņēmumu. Tas spēcīgi var ietekmēt ārējos faktorus, īpaši piegādātāju un pircēju ietekmi. Laba reputācija pozitīvi ietekmē arī uzņēmuma izaugsmi un attīstību ilgākā laika posmā. Kompānija ar labu reputāciju ir arī daudz pievilcīgāka investoriem - gan privātajiem, gan dažādām investīciju sabiedrībām.
Lai gan LVM meži ir viens no nozares līderiem Latvijā, ne tikai iekšējie faktori var ietekmēt ārējos, bet situācija var notikt atgriezeniski. Piemēram, kā tas redzams SVID matricā, tirgus pieauguma palēlināšanās var radīt pakāpenisku tirgus zaudēšanu. Tāpat draudi zaudēt ārvalstu tirgus ir saistīti ar jau iepriekš minēto pakāpenisko tirgus zaudēšanu. Nereti, jebkura tirgus zaudēšana vispirms var atsaukties uz ārvalstu tirgus zaudēšanu.
…