Stiprās puses (S)
- Bankas pamatdarbība ir specializācija uz patēriņa kredītu izsniegšanu- tāpēc ir maksimāli jāmēģina pilnveidot un attīstīt savus digitālos pakalpojumus, lai būtu klientiem pieejams, ne tikai filiālē, pastā vai zvanot telefoniski, bet arī digitāli.
- Ir ļoti laba pieeja ar facebook.com uzņēmuma reklamēšanu, kurā tad vairāk varētu reklamēt mazāk pazīstamu pakalpojumu kā noguldījumi. Tā ir iespēja vēl vairāk piesaistīt turīgus klientus un veicināt uzticību uzņēmumam.
- Klientiem tiek piedāvāti ļoti labi finanšu risinājumi, kurus vairāk varētu risināt digitālā veidā neiesaistot sadarbības partnerus.
Vājās puses (V)
- Tā kā ir tikai viena filiāle, tad digitalizējot savus pakalpojumus ir iespēja piesaistīt vairāk klientus.
- Šobrīd Bigbank ir ieciklējušies tikai uz finansēšanas pakalpojumu, bet aizmirsuši, ka ir arī noguldījumu iespējas. Veicot mārketinga kampaņas šim pakalpojumam ir iespējas atgūt klientu uzticēšanos un piesaistīt jaunu, turīgāku klientu.
- Attīstot savu mājas lapu ir iespēja samazināt administratīvos slogus un samazinot izmaksas.
…