Author:
Evaluation:
Published: 11.03.2021.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: n/a
References: Not used
  • Summaries, Notes 'Vērošanas prakses atskaite karjeras konsultēšanā', 1.
  • Summaries, Notes 'Vērošanas prakses atskaite karjeras konsultēšanā', 2.
  • Summaries, Notes 'Vērošanas prakses atskaite karjeras konsultēšanā', 3.
  • Summaries, Notes 'Vērošanas prakses atskaite karjeras konsultēšanā', 4.
  • Summaries, Notes 'Vērošanas prakses atskaite karjeras konsultēšanā', 5.
  • Summaries, Notes 'Vērošanas prakses atskaite karjeras konsultēšanā', 6.
  • Summaries, Notes 'Vērošanas prakses atskaite karjeras konsultēšanā', 7.
  • Summaries, Notes 'Vērošanas prakses atskaite karjeras konsultēšanā', 8.
  • Summaries, Notes 'Vērošanas prakses atskaite karjeras konsultēšanā', 9.
Extract

Nodarbinātības problēmu raksturojums Liepājā :
1)Zināšanu un izglītības trūkums, neskatoties uz ārvalstu uzņēmējdarbības aktivitāti, īpaši Kapsēdes ielas uzņēmumos.
2)Darba ņēmēju zemā mobilitāte Latvijas teritorijā – nav gatavi atstāt savas dzīves vietas, lai meklētu darbu ārpus Liepājas teritorijas, jo šeit piedāvātais atalgojums nenosedz ieguldītos izdevumus.
3)Jauniešu došanās strādāt uz ārzemēm, nesaskatot nekādas perspektīvas dzimtajā pilsētā. Trūkst motivācijas studēt, nav vēlmes ieguldīt laiku un līdzekļus sevis pilnveidē.
4)Pirmspensijas un gados vecākiem cilvēkiem grūti pārorientēties un pielāgoties jauniem apstākļiem. Motivācijas trūkums mainīt profesiju.
5)Vienkāršo profesiju darbinieku trūkums, rada lielākas prasības pret darbu devēju, jo par minimālo atalgojumu salīdzinoši maz iedzīvotāju vēlas strādāt. Vietējie strādnieki nav gatavi celt savu kvalitāti, lai viņiem varētu palielināt algu. Tādējādi tiek piesaistīti viesstrādnieki.
Savai prakses konsultantei lūdzu ieskicēt shēmu, kuri ir galvenie atslēgas vārdi, lai veiksmīgi varētu noritēt konsultācija ar mērķi izprast klientu vajadzības un problēmas un sanāca šāds īss kopsavilkums:
1)Kontakta dibināšana ar klientu – noskaidrot kādi mērķi? Kāpēc ieradās?
2)Klientu informēšana, atbalstīšana un atgriezeniskās saiknes veidošana – sarunas gaitā nonākot pie secinājuma.

Author's comment
Atlants