Evaluation:
Published: 02.01.2017.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Used
  • Essays 'Iekšējā komunikācija uzņēmumā - jēdziens, auditorijas, kanāli un instrumenti', 1.
  • Essays 'Iekšējā komunikācija uzņēmumā - jēdziens, auditorijas, kanāli un instrumenti', 2.
  • Essays 'Iekšējā komunikācija uzņēmumā - jēdziens, auditorijas, kanāli un instrumenti', 3.
  • Essays 'Iekšējā komunikācija uzņēmumā - jēdziens, auditorijas, kanāli un instrumenti', 4.
  • Essays 'Iekšējā komunikācija uzņēmumā - jēdziens, auditorijas, kanāli un instrumenti', 5.
Extract

Svarīgs informācijas nodošanas kanāls ir neformālās sarunas. To var izmantot pirms kādu jauninājumu vai pārmaiņu ieviešanas. Vadībai nevajadzētu pieļaut, ka parādās runas par negatīviem procesiem. Šis brīdis jāapsteidz, nākot klajā ar savu pozīciju konkrētajā jautājumā. Ja tas netiks darīts jāatceras, ka tukša vieta nekad nepaliek, un tad, kad informācijas aprite ir nepilnīga, robus aizpilda kaut kas cits — baumas vai intrigantu izplatītas ziņas.
Iekšējā komunikācija uzņēmumos ir ļoti svarīga, tā ne tikai darbojas kā motivējošs faktors, lojalitātes veidotāja un piederības sajūtas veidotāja, bet arī palīdz attīstīties uzņēmumam un sasniegt tā mērķus. Jāatcer, ka tikai ar komunikācijas palīdzību darbinieki sapratīs, kas viņiem jādara, un ka tikai ar komunikāciju vadītājs sapratīs, ka darbinieks tiešām ir sapratis uzdevumu. Uzņēmuma pamats ir darbinieki, un ja šie darbinieki komunicējot efektīvi strādās un sasniegs uzņēmuma izvirzītos mērķus, uzņēmums gūs panākumus. Iekšējai komunikācijai ir jābūt stiprai, lai uz tās pamata var veidoties ārējā komunikācija, kas uzņēmumu padarīs stabilu un vēl veiksmīgāku.

Atlants