-
Konflikts
Evaluated!
Nr. | Chapter | Page. |
Ievads | 3 | |
Kas ir konflikts?-teorētiskais skaidrojums | 4 | |
Konflikta avoti | 5 | |
Konflikta veidi | 6 | |
Konflikta līmeņi | 6 | |
Konflikta regulēšanas paņēmieni | 9 | |
Uzvedības taktikas konfliktu situācijās | 9 | |
Konflikta uzvedības divdimensiju modelis | 10 | |
Starppersonu un starpgrupu konfliktu vadīšana | 11 | |
Starppersonu konflikta atrisināšana | 13 | |
Konfliktu atrisināšanas vērtība | 13 | |
Nobeigums un secinājumi | 14 | |
Izmantotā literatūra | 15 |
Cilvēku ciešā savstarpējā saistība un atkarība organizācijā, atšķirības individuālajās īpatnībās, motivācijā, sociālajā statusā, indivīdu un atsevišķu grupu mērķos u.c. faktori rada dažāda rakstura konfliktus, kuri būtiski ietekmē organizācijas darbu un tā efektivitāti.
Optimālu attiecību nodibināšana starp vadītāju un padotajiem - tā ir viena no svarīgākajām sociāli psiholoģiskajām problēmām, kas lielā mērā veido vadīšanas procesa rezultātus. Ir konstatēts, ka pretrunas, kuras rodas darbinieku saskarsmes procesā, rada darba ražīguma samazināšanos vismaz par 30%. Savukārt , -personāla motivācija optimālu savstarpējo attiecību apstākļos to palielina par apmēram tādu pat procentu.
Kā ikvienā ģimenē, ik pa laikam rodas dažādas konfliktu situācijas, tā arī darba kolektīvos nav iespējams izvairīties no šādām situācijām. Galvenais būtu pareizi to atrisināt…
…
![Atlants](https://eng.atlants.lv/images/logo-atlants_x2.png)