-
Uzņēmuma raksturojums un kvalitātes sistēmu pārskats
Nr. | Chapter | Page. |
Ievads | 3 | |
1. | Nozares apraksts | 4 |
1.2. | Uzņēmuma pamatdarbības veidi un izpratne | 5 |
1.3. | Sasniegumi | 6 |
2. | „Saldus ceļinieka struktūrvienības raksturojums” | 8 |
2.1. | Struktūrvienību lokācija, darbību virzieni | 8 |
3. | Kvalitātes vadība nozarē | 10 |
3.1. | Kvalitātes vadības pārskats un definējums | 10 |
3.2. | Audita plānojums | 11 |
3.3. | SC grupas standartu pārskats | 13 |
3.4. | Kvalitātes vadības sistēma SC grupā | 14 |
3.4.1. | Orientācija uz klientu | 14 |
Secinājumi | 16 | |
Bibliogrāfiskais saraksts | 17 | |
Pielikums | 18 |
Secinājumi
1. Uzņēmums „Saldus ceļinieks” ir dibināts 1991. gada maijā, kura pamatuzdevums ir ceļu būve, asfaltbetona ražošana, būvmateriālu piegāde, mašīnbūves un laboratorijas izmantošana.
2. 2011. gadā iegūta balva par visaugstākajiem kvalitātes rādītājiem melno segumu būvdarbos, turpmāk arī ļoti labi sasniegumi un gada balvas par augstiem kvalitātes rādītājiem.
3. „SC” grupa sastāv no vairākām struktūrvienībām, kuras darbojas patstāvīgi, tāpēc ir iespējams novērot un izsekot katras nodaļas darba efektivitāti un sasniegumus. Katra struktūrvienība koncentrējas uz vairākām darbībām: materiālu piegāde, laboratorijas pētījumi, ražošana, būvmašīnu sagādāšana.
4.Kvalitāte uzņēmumā ir vērsta uz augstvērtīgu materiālu sagādi, ražošanas procesam un klientu vajadzībām. To pārbauda auditos, ārējie auditi notiek 1 reizi gadā, taču iekšēji auditi notiek 2 reizes gadā. Līdz šim nav fiksēta neviena neatbilstība, tomēr katru reizi dod norādījumus, ko varētu uzlabot uzņēmuma darbībā.
5. Kvalitātes sistēmas pamatā uzņēmumā ir ISO 9001:2008 standarts un LVS ENG 13108 – 21:2008 standarts. Uzņēmumā pastāv un tie pielietoti vēl vairāki standarti, ko izmanto ražošanas procesos.
…
Vadības lomai uzņēmumā ir svarīga nozīme, tā nodrošina gan produkta kvalitāti, gan sistēmu kvalitāti, bez vadības kvalitāte nebūtu iedomājama. Vadība kontrolē visu kvalitātes sistēmu, kas ieviesta uzņēmumā. Uzņēmuma pārvaldība ir viens no kvalitātes pamatprincipiem. Vadības pārskata mērķis ir apkopot un sniegt uzņēmuma vadībai priekšstatu par uzņēmuma darbību un novērtēt vadības sistēmas efektivitāti un ražošanas procesa kontroles sistēmas efektivitāti.