Author:
Evaluation:
Published: 12.02.2024.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
Time period viewed: 2021 - 2025 years
  • Summaries, Notes 'Kvalitātes vadības sistēma', 1.
  • Summaries, Notes 'Kvalitātes vadības sistēma', 2.
  • Summaries, Notes 'Kvalitātes vadības sistēma', 3.
  • Summaries, Notes 'Kvalitātes vadības sistēma', 4.
  • Summaries, Notes 'Kvalitātes vadības sistēma', 5.
Extract

Pēc SMART principa nosakiet izmērāmu mērķi problēmas risinājumam (piemēram, 6 mēnešu laikā samazināt neizpildīto pasūtījumu skaitu par 5%).

S- Nepareizi nokomplektētas klientiem domātas kravas samazina peļņu vismaz par 20 – 30% gadā.

M- Izpētīt un noteikt esošā komplektēšanas procesa nepilnības. Viena kalendārā gada laikā panākt peļņas samazinājumu (nepareizi nokomplektētajām kravām) vismaz līdz 5%.

A- Klientiem un darbiniekiem nodrošināt:
 Kvalitātes nodrošināšana klientu apmierinātībai;
 Kvalitātes normu un procedūru ieviešana un ievērošanas ikdienas darbā;
 Kvalitātes efektivitātes uzturēšana (tiešo vadītāju pienākums);
 Piemērotu un mūsdienīgu infrastruktūru.…

Author's comment
Atlants