Author:
Evaluation:
Published: 06.08.2008.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 19 units
References: Used
Time period viewed: 20th century (1900 A.D. to 1999 A.D.
2000 - 2010 years
  • Research Papers 'Produkcijas kvalitāte kā viens no uzņēmuma konkurētspējas priekšnosacījumiem', 1.
  • Research Papers 'Produkcijas kvalitāte kā viens no uzņēmuma konkurētspējas priekšnosacījumiem', 2.
  • Research Papers 'Produkcijas kvalitāte kā viens no uzņēmuma konkurētspējas priekšnosacījumiem', 3.
  • Research Papers 'Produkcijas kvalitāte kā viens no uzņēmuma konkurētspējas priekšnosacījumiem', 4.
  • Research Papers 'Produkcijas kvalitāte kā viens no uzņēmuma konkurētspējas priekšnosacījumiem', 5.
  • Research Papers 'Produkcijas kvalitāte kā viens no uzņēmuma konkurētspējas priekšnosacījumiem', 6.
  • Research Papers 'Produkcijas kvalitāte kā viens no uzņēmuma konkurētspējas priekšnosacījumiem', 7.
  • Research Papers 'Produkcijas kvalitāte kā viens no uzņēmuma konkurētspējas priekšnosacījumiem', 8.
  • Research Papers 'Produkcijas kvalitāte kā viens no uzņēmuma konkurētspējas priekšnosacījumiem', 9.
  • Research Papers 'Produkcijas kvalitāte kā viens no uzņēmuma konkurētspējas priekšnosacījumiem', 10.
  • Research Papers 'Produkcijas kvalitāte kā viens no uzņēmuma konkurētspējas priekšnosacījumiem', 11.
  • Research Papers 'Produkcijas kvalitāte kā viens no uzņēmuma konkurētspējas priekšnosacījumiem', 12.
  • Research Papers 'Produkcijas kvalitāte kā viens no uzņēmuma konkurētspējas priekšnosacījumiem', 13.
  • Research Papers 'Produkcijas kvalitāte kā viens no uzņēmuma konkurētspējas priekšnosacījumiem', 14.
  • Research Papers 'Produkcijas kvalitāte kā viens no uzņēmuma konkurētspējas priekšnosacījumiem', 15.
  • Research Papers 'Produkcijas kvalitāte kā viens no uzņēmuma konkurētspējas priekšnosacījumiem', 16.
  • Research Papers 'Produkcijas kvalitāte kā viens no uzņēmuma konkurētspējas priekšnosacījumiem', 17.
  • Research Papers 'Produkcijas kvalitāte kā viens no uzņēmuma konkurētspējas priekšnosacījumiem', 18.
  • Research Papers 'Produkcijas kvalitāte kā viens no uzņēmuma konkurētspējas priekšnosacījumiem', 19.
  • Research Papers 'Produkcijas kvalitāte kā viens no uzņēmuma konkurētspējas priekšnosacījumiem', 20.
  • Research Papers 'Produkcijas kvalitāte kā viens no uzņēmuma konkurētspējas priekšnosacījumiem', 21.
  • Research Papers 'Produkcijas kvalitāte kā viens no uzņēmuma konkurētspējas priekšnosacījumiem', 22.
  • Research Papers 'Produkcijas kvalitāte kā viens no uzņēmuma konkurētspējas priekšnosacījumiem', 23.
  • Research Papers 'Produkcijas kvalitāte kā viens no uzņēmuma konkurētspējas priekšnosacījumiem', 24.
  • Research Papers 'Produkcijas kvalitāte kā viens no uzņēmuma konkurētspējas priekšnosacījumiem', 25.
  • Research Papers 'Produkcijas kvalitāte kā viens no uzņēmuma konkurētspējas priekšnosacījumiem', 26.
  • Research Papers 'Produkcijas kvalitāte kā viens no uzņēmuma konkurētspējas priekšnosacījumiem', 27.
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  Kvalitāte mūsu dzīvē    6
1.1.  Kvalitātes vadības sistēma un Eiropas direktīvas    7
1.2.  Kvalitātes vadības sistēma    9
1.2.1.  Kvalitātes vadības būtība    9
1.2.2.  Kas ir vadības sistēma    9
1.3.  Kvalitātes vadības sistēmas ieviešana mazos un vidējos uzņēmumos    10
1.4.  Visaptveroša kvalitātes vadība    11
1.5.  Paškontroles sistēmas jeb HACCP    12
1.6.  Kvalitātes izmaksas    14
1.7.  Klientu apmierinātības indekss    15
1.7.1.  Vislabāko rādītāju noteikšana    16
1.7.2.  Iekļaušana tirgus pētījumos    17
1.7.3.  Indeksa izmantošana vadības modeļos    17
1.8.  Latvijas Kvalitātes balva    17
2.  ISO iedarbība uz produkcijas kvalitātes attīstību un paša uzņēmuma konkurētspēju    19
3.  Secinājumi un priekšlikumi    23
  Attēlu rādītājs    24
  Bibliogrāfisko norāžu saraksts    24
  Interneta resursi    24
  Pielikums    25
Extract

Mūsdienās, mums visapkārt ir tik daudz dažādas lietas, ko mēs lietojām ikdienā: darbā vai mājās, un dažreiz pat neiedomājamies, cik ilgi tās lietas var kalpot, no kādām vielām tās ir ražotas un kuras tehnoloģijas tika pielietotas ražošanas procesā, nerunājot par lietošanas ērtību, drošumu vai pat bīstamību. Šie visi aspekti ir skatāmi arī no kvalitātes pozīcijas. Mums, kā patērētājiem, kas saskaras ar jebkura veida produkciju, ir svarīgi zināt, cik kvalitatīvs ir šis produkts, ko lietojam. To var dēvēt par „patērētāja puses” kvalitātes aspektiem. Bet par kvalitāti kā par terminu var runāt daudz un plaši, jo ar kvalitāti apzīmē kaut kādu faktoru kopumu, pēc kā var spriest, cik kvalitatīvs ir produkts.
Pastāv arī jēdziens „ražotāju puses” kvalitāte. Tā ir kvalitāte, kādu produktam ražošanas uzņēmuma vadība plāno piešķirt, izstrādājot attiecīgo produktu, un kas ir izteikta kā izdevumi, kas ir saistīti ar jauno tehnoloģiju ieviešanu, produkcijas kvalitātes uzlabošanas pasākumiem, dažu sistēmu implementēšanu uzņēmumos uc.
Vārdu savienojuma „kvalitāte – uzņēmuma izdevumi” atbilstība reālai situācijai turpmāk plaši tiks izskatīta un izvērtēta darbā līdzās citiem jautājumiem, kuri tieši saistīti ar šo tēmu.…

Author's comment
Atlants