Author:
Evaluation:
Published: 04.09.2007.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 4 units
References: Not used
  • Summaries, Notes 'Produkts (prece) un tā vadīšana', 1.
  • Summaries, Notes 'Produkts (prece) un tā vadīšana', 2.
  • Summaries, Notes 'Produkts (prece) un tā vadīšana', 3.
  • Summaries, Notes 'Produkts (prece) un tā vadīšana', 4.
Extract

Produkts ir viss, kas var apmierināt patērētāju vajadzības (piepra­sījumu) un tiek piedāvāts tirgū iegādei, izmantošanai, patērēšanai. Produkts ir gan materiālie objekti, gan pakalpojumi, idejas, uzņēmumi, vietas (būves, ēkas, zeme) un paši cilvēki.
No mārketinga viedokļa var runāt par trim produktu līmeņiem:
I. Pirmais līmenis ( ieguvumi no produkta pamatfunkcijām) ir produkta lietošanas vērtība, jeb lielums, kas gūstams no produkta lietošanas.
II. Otrais līmenis (ieguvumi no produkta faktiskajām iezīmēm) ir produkta īpašības, ko cilvēks uztver ar maņu orgāniem; tie ir raksturīgās iezīmes, īpašības, kvalitāte, izskats, produkta marka, iesaiņojums, dizains.
III.Trešais līmenis (ieguvumi no produkta papildiezīmēm”): uzstādīšana, personāls, piegāde un kredīts, garantijas, klientu apkalpošana, pakalpojumi pēc pārdošanas.…

Author's comment
Atlants