Author:
Evaluation:
Published: 18.04.2010.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
  • Research Papers 'Uzņēmuma "Risipere" menedžmenta vispārēja analīze', 1.
  • Research Papers 'Uzņēmuma "Risipere" menedžmenta vispārēja analīze', 2.
  • Research Papers 'Uzņēmuma "Risipere" menedžmenta vispārēja analīze', 3.
  • Research Papers 'Uzņēmuma "Risipere" menedžmenta vispārēja analīze', 4.
  • Research Papers 'Uzņēmuma "Risipere" menedžmenta vispārēja analīze', 5.
  • Research Papers 'Uzņēmuma "Risipere" menedžmenta vispārēja analīze', 6.
  • Research Papers 'Uzņēmuma "Risipere" menedžmenta vispārēja analīze', 7.
  • Research Papers 'Uzņēmuma "Risipere" menedžmenta vispārēja analīze', 8.
  • Research Papers 'Uzņēmuma "Risipere" menedžmenta vispārēja analīze', 9.
  • Research Papers 'Uzņēmuma "Risipere" menedžmenta vispārēja analīze', 10.
  • Research Papers 'Uzņēmuma "Risipere" menedžmenta vispārēja analīze', 11.
Extract

Misija – „Risipere” apņemas nepārtraukti pilnveidot uzņēmuma darbības sniegumu, organizējot pasākumus. Nodrošināt sniegto pakalpojumu atbilstību klientu vēlmēm, kā arī nodrošināt darbinieku veselībai un drošībai piemērotu vidi.

3 stratēģiskie mērķi

Viens svarīgākajiem stratēģiskajiem mērķiem ir iegūt sava tēla atpazīstamību šajā nozarē, jo bieži vien klients izvēlas tikai tāpēc, ka šis uzņēmums ir iepriekš izdarījis savu darbu kvalitatīvi un viņam var uzticēties. Ir vieglāk piesaistīt klientus un paplašināt piedāvājumu.
Ļoti svarīgi ir panākt, ka uzņēmums savos pirmajos darbības gados iegūst sava darba tirgus iekarošanu, lai tam būtu savi pastāvīgi klienti un rastos arī jauni.
Tā kā uzņēmums ir samēra vēl jauns, tam ir svarīgi īslaicīgā laikā nodrošināt pēc iespējās lielāku rentabilitāti – samazināt izmaksas un iegūt pēc iespējas lielāku peļņu. Taču tas tik vienkārši, jo ir vajadzīgs laiks, lai spētu izanalizēt, kas pasākumos nav bijis vajadzīgs, kur varētu ieguldīt, lai iegūt pēc iespējas lielāku peļņu.

9 taktiskie mērķi
Uzglabāt materiālus no pasākumiem, lai pēc tam tos varētu parādīt klientam un tam būtu vieglāk redzēt firmas piedāvātās iespējas.
Izglītot klientu pasākumā tematu vakara gaitā, tas būtu domāts tā, lai ne tikai klientam būtu labi pavadīts laiks, bet viņš būtu zinošāks par to, ka skatoties pēc attiecīgās vakarā tematikas bijušas tādas spēles vai dejas, utml.…

Author's comment
Atlants