-
Mārketinga (tirgzinību) prakses atskaite
2021 - 2025 years
Nr. | Chapter | Page. |
Ievads | 3 | |
1. | Uzņēmumu raksturojums | 4 |
2. | Mērķa tirgus | 9 |
3. | Mārketinga pētījumi | 10 |
4. | SVID analīze | 12 |
5. | Uzņēmuma pakalpojumi | 14 |
6. | Konkurenti | 16 |
7. | Uzņēmuma virzīšanas pasākumi | 18 |
Secinājumi un priekšlikumi | 19 | |
Izmantotā literatūra | 20 |
Secinājumi un priekšlikumi
Secinājumi:
1. Aģentūras mārketinga procesus nosaka īpašnieks, tāpat arī aktivitātes, un kanālu izvēli, budžetu.
2. Aģentūras struktūra ietver īpašnieku, tam pakļautu uzņēmuma vadītāju, kura vadībā ir eksperti dažādās jomās.
3. Uzņēmuma mērķa tirgus ir gana plašs, Latvija, Baltija, mazi un vidēji uzņēmumi, tomēr konkrētas mārketinga aktivitātes attiecīgam tirgus segmentam netiek paredzētas vai arī tas netiek īpaši uzsvērts.
4. Vienas no populārākajām mārketinga pētījumu veidiem aģentūrā ir klientu aptaujas pakalpojuma kvalitātes novērtēšanai.
5. Ir diez gan plašs tiešo konkurentu loks, tomēr esošajā situācijā iMarketings.lv atrodas starp tirgus līderiem. Nevar aizmirst par netiešajiem konkurentiem, kas ir PR un radošās aģentūras.
6. Ir uzsākts intensīvāks darbs pie virzīšanas pasākumiem – sabiedriskās attiecības, reklāma, tiešais mārketings.
Priekšlikumi:
1. Uzņēmuma īpašniekam vairāk funkcijas deleģēt jaunizveidotajam uzņēmuma vadītājam, sev atstājot stratēģiskus lēmumus, jo skaidrs, ka pie esošās noslodzes visas jomas nav iespējams aptvert.…
Prakses vispārīgais mērķis: sekmēt koledžā iegūto teorētisko zināšanu pielietošanu praktiskajā darbā, tai skaitā pilnveidot saskarsmes prasmes, veicināt nākamās profesijas kompetenču apgūšanu, apgūstot pamatiemaņas mārketinga procesos kā arī pārbaudīt savu atbilstību, sagatavotību un piemērotību izvēlētajai profesijai. Prakses uzdevumi: 1. Izprast un izvērtēt uzņēmuma mārketinga darbu. 2. Izpētīt, noteikt un analizēt uzņēmuma mārketinga mērķus, uzdevumus, mērķa tirgu. 3. Izpētīt, kādas mārketinga pētījumu metodes tiek izmantotas uzņēmumā, noteikt pētījumu nepieciešamību. 4. Izpētīt un analizēt uzņēmuma konkurentus. 5. Izpētīt un analizēt uzņēmuma virzīšanas pasākumus, izstrādāt to plānu. 6. Izstrādāt secinājumus un sagatavot priekšlikumus uzņēmuma mārketinga darba uzlabošanai.
PDF formāts. Koledžas darbs.
