Evaluation:
Published: 29.02.2016.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 5 units
References: Not used
Time period viewed: 2011 - 2015 years
  • Research Papers 'Vides kvalitātes zīmes izmitināšanas mītņu darbībā', 1.
  • Research Papers 'Vides kvalitātes zīmes izmitināšanas mītņu darbībā', 2.
  • Research Papers 'Vides kvalitātes zīmes izmitināšanas mītņu darbībā', 3.
  • Research Papers 'Vides kvalitātes zīmes izmitināšanas mītņu darbībā', 4.
  • Research Papers 'Vides kvalitātes zīmes izmitināšanas mītņu darbībā', 5.
  • Research Papers 'Vides kvalitātes zīmes izmitināšanas mītņu darbībā', 6.
  • Research Papers 'Vides kvalitātes zīmes izmitināšanas mītņu darbībā', 7.
  • Research Papers 'Vides kvalitātes zīmes izmitināšanas mītņu darbībā', 8.
  • Research Papers 'Vides kvalitātes zīmes izmitināšanas mītņu darbībā', 9.
  • Research Papers 'Vides kvalitātes zīmes izmitināšanas mītņu darbībā', 10.
  • Research Papers 'Vides kvalitātes zīmes izmitināšanas mītņu darbībā', 11.
  • Research Papers 'Vides kvalitātes zīmes izmitināšanas mītņu darbībā', 12.
  • Research Papers 'Vides kvalitātes zīmes izmitināšanas mītņu darbībā', 13.
  • Research Papers 'Vides kvalitātes zīmes izmitināšanas mītņu darbībā', 14.
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.1.  Kas ir sertifikācija?    4
2.  Kvalitātes zīmes mītnēs Eiropā    7
2.1.  Viesnīcu zvaigžņu sistēma    7
3.  Kvalitātes zīmes mītnēs Latvijā    10
3.1.  Zaļais sertifikāts    10
3.2.  Sistēma „Taurenis”    11
4.  Secinājumi    14
  Elektroniskie resursi    15
Extract

Vēl pie kvalitātes zīmēm pie mums, Latvijā, ir arī kultūras zīme „Latviskais manotjums”, ko pasniedz uzņēmējiem, kas saglabā un daudzina latvisko kultūras mantojumu, demonstrējot to tūrismā. Šādi mēs tieši varam daudzināt savu vārdu citur pasaulē, parādot tūristiem un arī pašiem iepazīstot to, kas mums tuvs, lielā vērtē.

4. Secinājumi
1. Tūristiem šie sertifikāti, kvalitātes zīmes, kuras saņēmuši, palīdz garantēt, ka tiks sniegti augstas kvalitātes pakalpojumi.
2. Sertifikāts ir apliecinājums par kvalitatīvu tūrisma pakalpojumu sniegšanu.
3. Ar kvalitātes zīmi, serttifikātu, ir iespējams uzņēmumu reklamēt.
4. Cilvēki, kuri izvēlēsies starp 2 uzņēmumiem, kur nakšņot, dos priekšroku tam uzņēmumam, kuram ir kāda kvalitātes zīme, jo tas jau dod zināmu priekšstatu, ko no uzņēmuma var gaidīt, ko tas piedāvā.
5. Pēc kvalitātes zīmes var par uzņēmumu noteikt tā iespēju līmeni.

Atlants