Evaluation:
Published: 21.11.2012.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: 5 units
References: Not used
Time period viewed: 2011 - 2015 years
  • Presentations 'Patērētāju tiesības', 1.
  • Presentations 'Patērētāju tiesības', 2.
  • Presentations 'Patērētāju tiesības', 3.
  • Presentations 'Patērētāju tiesības', 4.
  • Presentations 'Patērētāju tiesības', 5.
  • Presentations 'Patērētāju tiesības', 6.
  • Presentations 'Patērētāju tiesības', 7.
  • Presentations 'Patērētāju tiesības', 8.
  • Presentations 'Patērētāju tiesības', 9.
  • Presentations 'Patērētāju tiesības', 10.
  • Presentations 'Patērētāju tiesības', 11.
  • Presentations 'Patērētāju tiesības', 12.
  • Presentations 'Patērētāju tiesības', 13.
  • Presentations 'Patērētāju tiesības', 14.
Extract

Kā noteikt preces/ pakalpojuma neatbilstību līgumam?
Prece nav iesaiņota;
Iesaiņojumā nav tā preces komplektācija, kāda bija paredzēta, noslēdzot līgumu;
Prece nav derīga nolūkam, kuram tika paredzēta un, kurš tika paziņots pārdevējam;
Preci nav iespējams lietot, tādeļ, ka nav instrukcijas vai tā ir svešvalodā, ko nepārvaldāt;
Prece viltota

Pakalpojumu sniedzot, nav ievēroti normatīvie akti, normatīvtehnisko dokumentu prasības, vai tam ir citi būtiski trūkumi;
Par to sniegta maldinoša, nepatiesa informācija vai tā nav sniegta vispār;
Tas rada rada vai var radīt draudus patērētājam

Pārdevējs var noraidīt pircēja pieprasījumi par pakalpojuma neatbilstību, ja
Pirms pakalpojuma sniegta informācija, ka btas ir drošs, bet piemīt arī trūkumi;
Pakalpojuma sliktā kvalitāte radās no patērētāja piegādātajiem, nekvalitatīvajiem materiāliem.



Author's comment
Atlants