Author:
Evaluation:
Published: 07.12.2011.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: n/a
References: Not used
  • Business Plans 'Uzņēmējdarbības organizēšana un plānošana', 1.
  • Business Plans 'Uzņēmējdarbības organizēšana un plānošana', 2.
  • Business Plans 'Uzņēmējdarbības organizēšana un plānošana', 3.
  • Business Plans 'Uzņēmējdarbības organizēšana un plānošana', 4.
  • Business Plans 'Uzņēmējdarbības organizēšana un plānošana', 5.
  • Business Plans 'Uzņēmējdarbības organizēšana un plānošana', 6.
  • Business Plans 'Uzņēmējdarbības organizēšana un plānošana', 7.
  • Business Plans 'Uzņēmējdarbības organizēšana un plānošana', 8.
  • Business Plans 'Uzņēmējdarbības organizēšana un plānošana', 9.
  • Business Plans 'Uzņēmējdarbības organizēšana un plānošana', 10.
  • Business Plans 'Uzņēmējdarbības organizēšana un plānošana', 11.
  • Business Plans 'Uzņēmējdarbības organizēšana un plānošana', 12.
  • Business Plans 'Uzņēmējdarbības organizēšana un plānošana', 13.
  • Business Plans 'Uzņēmējdarbības organizēšana un plānošana', 14.
  • Business Plans 'Uzņēmējdarbības organizēšana un plānošana', 15.
  • Business Plans 'Uzņēmējdarbības organizēšana un plānošana', 16.
  • Business Plans 'Uzņēmējdarbības organizēšana un plānošana', 17.
  • Business Plans 'Uzņēmējdarbības organizēšana un plānošana', 18.
  • Business Plans 'Uzņēmējdarbības organizēšana un plānošana', 19.
  • Business Plans 'Uzņēmējdarbības organizēšana un plānošana', 20.
  • Business Plans 'Uzņēmējdarbības organizēšana un plānošana', 21.
  • Business Plans 'Uzņēmējdarbības organizēšana un plānošana', 22.
  • Business Plans 'Uzņēmējdarbības organizēšana un plānošana', 23.
  • Business Plans 'Uzņēmējdarbības organizēšana un plānošana', 24.
  • Business Plans 'Uzņēmējdarbības organizēšana un plānošana', 25.
  • Business Plans 'Uzņēmējdarbības organizēšana un plānošana', 26.
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Kopsavilkums   
1.  Uzņēmuma juridiskais saturs   
1.2.  Uzņēmuma misija un mērķi   
2.  Tirgus analīze   
2.1.  Tirgus pieprasījums   
2.2.  Tirgus piedāvājums   
2.3.  Prognoze   
3.  Uzņēmuma cenu politika   
3.1.  SVID analīze   
4.  Uzņēmuma funkcionēšanas detelizēts plāns   
4.1.  Uzņēmuma vadība   
  Vadītāja funkcijas un atbildība   
4.2.  Uzņēmuma darbinieki   
4.3.  Uzņēmuma materiālais potenciāls   
5.  Mārketinga pasākumu komplekss   
5.1.  Pakalpojuma raksturojums   
5.2.  Cenu raksturojums   
5.3.  Vietas raksturojums   
5.4.  Pakalpojuma virzīšana tirgū   
6.  Riska vadīšana   
7.  Finanšu informācija   
Extract

Secinājumi
1. SIA „ AAA„ būs tūrisma pakalpojumu uzņēmums, kas nodarbojas ar viesu izmitināšanu, ēdināšanu, aktīvas atpūtas nodrošināšanu.
2. Uzņēmums atrodas izdevīgā vietā.
3. Uzņēmuma rīcībā ir jaunuzceltas ēka – viesu māja.
4. Uzņēmumā pieņems darbā augsti kvalificēts pavārs
5. Uzņēmums saņems PVD atļauju ēdināšanas pakalpojumu sniegšanai
6. Uzņēmums uzsāks darbību, pirmie tiks sniegti ēdināšanas pakalpojumi un nakšņošana
7. Uzņēmumā ir izstrādāta mārketinga stratēģija un izvēlētas metodes ar kādām tiks palielināta tirgus daļa
8. Dibinot uzņēmuma īpašnieces ieguldīs 5000 latu no personīgajiem līdzekļiem un šo līdzekļu pietiks darbības uzsākšanai. Ļoti bieži mazu uzņēmumu dibināšanai tiek izmantoti dibinātāja līdzekļi, jo bankas nelabprāt izsniedz kredītu šādas darbības uzsākšanai
9. Uzņēmuma īpašniece izstrādā projektu ES līdzekļu piesaistei, kā arī apsver iespēju ņemt kredītu bankā.
10. Uzņēmuma darbību ietekmēs ekonomiskais stāvoklis valstī – sakarā ar cenu pieaugumu, kuram neseko algu pielikums, iedzīvotāji nevar atļauties izmantot tūrisma pakalpojumus.
11. Uzņēmumam vēl praktiski neiespējami veikt finanšu rādītāju analīzi, jo tas vēl nedarbojas, bet tiek veikti prognozējoši aprēķini.
12. Uzņēmuma tikko uzsācis darbību centīsies sevi reklamēt un piesaistīt jaunus klientus.

Author's comment
Atlants