Author:
Evaluation:
Published: 18.12.2019.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
Time period viewed: 2016 - 2020 years
  • Research Papers 'Biznesa ētikas principi Aglonas novada pašvaldībā', 1.
  • Research Papers 'Biznesa ētikas principi Aglonas novada pašvaldībā', 2.
  • Research Papers 'Biznesa ētikas principi Aglonas novada pašvaldībā', 3.
  • Research Papers 'Biznesa ētikas principi Aglonas novada pašvaldībā', 4.
  • Research Papers 'Biznesa ētikas principi Aglonas novada pašvaldībā', 5.
  • Research Papers 'Biznesa ētikas principi Aglonas novada pašvaldībā', 6.
  • Research Papers 'Biznesa ētikas principi Aglonas novada pašvaldībā', 7.
  • Research Papers 'Biznesa ētikas principi Aglonas novada pašvaldībā', 8.
  • Research Papers 'Biznesa ētikas principi Aglonas novada pašvaldībā', 9.
  • Research Papers 'Biznesa ētikas principi Aglonas novada pašvaldībā', 10.
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
  Uzņēmuma raksturojums    4
  Personāla statistika    5
  Iedzīvotāju statistika    5
  Ētika uzņēmumā    5
  Neētiska rīcība uzņēmumā    6
  Darbinieku ētika    7
  Secinājumi    9
Extract

Secinājumi
Aglonas novada domes pašvaldība cenšas ievērot visus ētikas kodeksa pamatprincipus, kā būt godīgam un taisnīgam pret klientiem, apmeklētājiem un iedzīvotājiem. Ja laika gaitā bija radušies konflikti ar klientiem, tos risina ar individuālu pieeju katram.
Pret darbiniekiem pašvaldībā izturas ar cieņu, uzklausa un nerīkojas negodīgi. Novēroju situāciju, ka darbinieku vidū ir izveidojušās nelielas grupiņas kā, piemēram, “grāmatveži” vai “tehniskie darbinieki”, ieteiktu organizēt kopējas sapulces, pasākumus. Tādā veidā tiku veicināta iekšējā komunikācija un uzlabotos savstarpējās attiecības.
Analizējot Aglonas novada pašvaldību kopumā rupjus ētikas normu pārkāpumus nemanīju. Protams atsevišķi darbinieki varētu striktāk pieturēties pie ētikas normām, taču uzskatu, ka šādi darbinieki, kuri nemīl pakļauties vai tikt pakļautiem kaut kādiem zināmiem noteikumiem droši vien ir katrā iestādē.
Kas attiecas uz vadītāja attiecībām ar darbiniekiem novēroju, ka darbinieki ir apmierināti ar savu vadītāju. Mūdienās tas ir ļoti svarīgi, ja vadītājs pats ir izkopis ētikas principus un vadoties uz tiem veido attiecības ar saviem darbiniekiem. Uzskatu, ka katra vadītāja interesēs ir izkopt savas ētikas zināšanas un pielietot tās vadīšanas procesā gan sadarbībā ar darbiniekiem, gan iedzīvotājiem.

Author's comment
Atlants