Author:
Evaluation:
Published: 27.09.2015.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 6 units
References: Used
Time period viewed: 2011 - 2015 years
  • Research Papers '"Lean un Kaizen" pieeja uzņēmuma efektivitātes paaugstināšanai', 1.
  • Research Papers '"Lean un Kaizen" pieeja uzņēmuma efektivitātes paaugstināšanai', 2.
  • Research Papers '"Lean un Kaizen" pieeja uzņēmuma efektivitātes paaugstināšanai', 3.
  • Research Papers '"Lean un Kaizen" pieeja uzņēmuma efektivitātes paaugstināšanai', 4.
  • Research Papers '"Lean un Kaizen" pieeja uzņēmuma efektivitātes paaugstināšanai', 5.
  • Research Papers '"Lean un Kaizen" pieeja uzņēmuma efektivitātes paaugstināšanai', 6.
  • Research Papers '"Lean un Kaizen" pieeja uzņēmuma efektivitātes paaugstināšanai', 7.
  • Research Papers '"Lean un Kaizen" pieeja uzņēmuma efektivitātes paaugstināšanai', 8.
  • Research Papers '"Lean un Kaizen" pieeja uzņēmuma efektivitātes paaugstināšanai', 9.
  • Research Papers '"Lean un Kaizen" pieeja uzņēmuma efektivitātes paaugstināšanai', 10.
  • Research Papers '"Lean un Kaizen" pieeja uzņēmuma efektivitātes paaugstināšanai', 11.
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
  Lean vadības filozofija efektivitātes paaugstināšanai    4
  Lean filozofija un tās attīstība    4
  Pamatprincipi    4
  Lean pieejas priekšrocības    5
  Kaizen filozofija efektivitātes paaugstināšanai    7
  Kaizen filozofija un tās attīstība    7
  Pieci galvenie Kaizen elementi    7
  Kaizen principi    7
  Kaizen cikls    8
  Kaizen 5S karkass    8
  Kopsavilkums. Lean un Kaizen metožu salīdzinājums    9
  Izmantotie avoti    11
Extract

Kaizen filozofija efektivitātes paaugstināšanai
Kaizen filozofija un tās attīstība
Kaizen ir Japāņu atbilde masu ražošanai, kas samazina domāšanas procesu līdz minimumam. Tā ir nepārtrauktu uzlabojuma filozofija. Tas attiecas ne tikai uz pašattīstību, bet arī uz korporatīvo attīstību. Tas liek tieksmēm uz radošu domāšana tikt pielietotām katrā ražošanas posmā, uzlabojot korporatīvo kvalitāti un sniegto pakalpojumu kvalitāti, kas tiek veikti kompānijā. [4.]
Kaizen tā ir tehnika, ko izmanto mūsdienu veiksmīgākās kompānijas, lai samazinātu zudumus, palielinot uzņēmuma produktivitāti un kreativitāti. Tā ir metodoloģija, kas uzņēmējdarbību padara par ļoti konkurētspējīgu. Runa ir par uzņēmuma atbildes reakcijas paātrināšanos uz pircēja/klienta vēlmēm. Samazinot zudumus, iespējams palielināt tādus resursus kā darbinieku laiku un uzņēmuma naudu – uzņēmumam ir iespējams pašam finansēt savu izaugsmi. Pirmo reizi Kaizen tika ieviests dažos japāņu uzņēmumos valsts ekonomiskās atlabšanas periodā pēc Otrā pasaules kara un kopš tā laika tas ir izpleties uzņēmējdarbības vidē visā pasaulē.

Author's comment
Atlants