-
Uzņēmums SIA "Terrosk"
Practice Reports18 Marketing, Advertising, Business, Management
Secinājumi un priekšlikumi
SIA „Terrosk” ir dārzeņu pārstrādes uzņēmums, kas papildus nodarbojas ar dārzeņu un augļu vairumtirdzniecību un mazumtirdzniecību. Uzņēmuma pamatdarbības veids - svaigu un vārītu tīrītu dārzeņu iepakošana vakuumā un to vairumtirdzniecība.
Saskaņā ar SIA „Terrosk” statūtiem, uzņēmuma galvenais darbības mērķis ir apmierināt klientu vajadzības kvalitatīvu un svaigu dārzeņu piegādē, jaunu darba vietu radīšana, bezdarba samazināšana, ieņēmumu palielināšana, peļņas iegūšana, sadarbības paplašināšana ar partneriem gan Latvijas iekšienē, gan ārpus Latvijas robežām, jaunu klientu piesaiste.
SIA „Terrosk” tiek ražoti vairāki desmiti dažādu svaigu un vārītu dārzeņu sakņu produktu, skābēti kāposti un skābēti gurķi, kuri tiek iepakoti vakuuma iepakojumā, kā arī plastmasas spainīšos. Ražotās produkcijas klāsts ir atšķirīgs no sezonas un pieprasījuma, tāpēc tiek ražoti dažādi produkti atbilstoši pircēju – pasūtītāju vēlmēm.
Galvenās izejvielas uzņēmums iepērk no zemnieku saimniecībām Latvijā: Dobeles, Iecavas, Olaines, Valmieras, Jelgava, Baldone, Bauska, kā arī no Polijas, Zviedrijas un Dānijas.
Latvijā uzņēmums sadarbojass ar tādiem vairumtirgotājiem, kā SIA „Daneks”, SIA „Kabuleti”, SIA „Jutaks”, SIA „A Frutis” un citiem.
Uz doto brīdi, uzņēmuma lielākie konkurenti ir SIA „Palete”, SIA „Bille”, SIA „Latskana” un SIA „M&D lietas”.
Uzņēmums spēj nodrošināt regulāras piegādes lielos daudzumos, jo piegāde ikdienas Rīgas pilsētā un lielākajās rajona pilsētās tiek nodrošināta ar septiņiem mikro refrižeratoriem, kas liek secināt, ka uzņēmumam ir labi attīstīta un organizēta loģistikas sistēma.
…
Prakses atskaites pirmajā daļā tiek aplūkota uzņēmuma uzņēmējdarbības forma, tās darbības veidi, likumdošanas akti, kas reglamentē uzņēmējdarbību. Prakses otrajā daļā tiek raksturota uzņēmuma iekšējā vide, t.sk. uzņēmuma organizatoriskā struktūra, vadības līmeņi un stils, informācijas apmaiņas sistēma konkrētajā uzņēmumā. Tāpat tiek raksturota šī uzņēmuma visu līmeņu vadītāju amata un darba pienākumi, tiek analizēta uzņēmuma darba organizēšana, vadīšana un kontrole; personāla vadība, darba apmaksa, darbinieku atlases pamatprincipi, darba pienākumu apraksti. Īpaša vērība tiek vērsta uz uzņēmuma darbinieku motivācijas veidošanas un veicināšanas mehānismiem; profesionālās izaugsmes pasākumu plāna izstrādi. Prakses trešajā daļā tiek veikta uzņēmuma SVID analīze un iepazīšanās ar uzņēmuma stratēģiskā plāna izstrādes mehānisma pamatprincipiem. Secinājumos tiek sniegts komplekss vērtējums uzņēmuma saimnieciskai darbībai, tehnoloģiskajiem procesiem, kā arī sniegti priekšlikumi, kādā veidā pilnveidot uzņēmuma vadības sistēmu.