Author:
Evaluation:
Published: 03.06.2011.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 5 units
References: Not used
  • Research Papers 'Vadīšanas teorijas analīze. F.Hercberga divu faktoru teorija', 1.
  • Research Papers 'Vadīšanas teorijas analīze. F.Hercberga divu faktoru teorija', 2.
  • Research Papers 'Vadīšanas teorijas analīze. F.Hercberga divu faktoru teorija', 3.
  • Research Papers 'Vadīšanas teorijas analīze. F.Hercberga divu faktoru teorija', 4.
  • Research Papers 'Vadīšanas teorijas analīze. F.Hercberga divu faktoru teorija', 5.
  • Research Papers 'Vadīšanas teorijas analīze. F.Hercberga divu faktoru teorija', 6.
  • Research Papers 'Vadīšanas teorijas analīze. F.Hercberga divu faktoru teorija', 7.
  • Research Papers 'Vadīšanas teorijas analīze. F.Hercberga divu faktoru teorija', 8.
  • Research Papers 'Vadīšanas teorijas analīze. F.Hercberga divu faktoru teorija', 9.
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  Vadības stratēģijas izvēles pamatnosacījumi    4
2.  Vadības realizācija dzīvē    5
3.  Mārketinga iedarbība uz cilvēku vajadzību apmierināšanu    5
4.  Personāla vadīšanas un motivēšanas psiholoģiskie aspekti    6
5.  F. Hercberga divu faktoru teorija    7
6.  Secinājumi    8
  Izmantotā literatūra    10
Extract

Uzņēmēju, firmu vadītāju, kā arī menedžeru vidū valdošais uzskats, ka prasmei vadīt cilvēkus nepieciešama tikai personīgā pieredze un talants - bieži neattaisnojas. Mūsdienu strauji mainīgajā ekonomikas vidē, nežēlīgajā tirgus konkurencē, laika deficīta apstākļos ar to vien ir par maz. Konsultējot uzņēmumu vadītājus, bieži iespējams secināt, ka daudzu vadītāju darbības un vadības neveiksmju cēlonis ir viņu iepriekšējā pieredze, kura balstīta uz sociālistisko sabiedrisko iekārtu un saimniekošanas iegūto praksi. Tādēļ tiek izstrādātas dažādas vadības teorijas, kuras palīdz vadīt uzņēmējiem firmas pēc kāda noteikta principa, jo jaunie konkurences apstākļi pieprasa jaunu pieeju un mūsdienīgas zināšanas.
Nonākot kādas organizācijas vidē, nokļūstot noteikta dizaina telpās kādu laika sprīdi pavērojot uzņēmuma darbiniekus, satiekot noteikta izskata darbiniekus, apmeklētājs saprot, ka viņi rīkojas un izturas pret apmeklētāju viņiem izstrādātā kopējā stilā. Apmeklētājs var izdarīt secinājumu, ka organizācijā strādājošie izpilda savus pienākumus, vadoties pēc noteikta plāna un mijiedarbojas savā starpā pēc noteiktas shēmas, ievērojot noteiktas normas. Tas, ko apmeklētājs redz un dzird uzņēmumā, ir šīs organizācijas kultūras ārējās izpausmes, kuras ir darbinieku pamatpieņēmumu, vērtību un pārliecību nosacītas.
Lai uzņēmums sasniegtu augstus izaugsmes rezultātus un spētu attīstīties, nepieciešams ievērot dažas vienkārši saprotamas, bet ne vienmēr arī viegli izpildāmas lietas. …

Author's comment
Atlants