Evaluation:
Published: 04.01.2018.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
  • Research Papers 'Uzņēmuma analīze. Ārējā un iekšējā vide', 1.
  • Research Papers 'Uzņēmuma analīze. Ārējā un iekšējā vide', 2.
  • Research Papers 'Uzņēmuma analīze. Ārējā un iekšējā vide', 3.
  • Research Papers 'Uzņēmuma analīze. Ārējā un iekšējā vide', 4.
  • Research Papers 'Uzņēmuma analīze. Ārējā un iekšējā vide', 5.
  • Research Papers 'Uzņēmuma analīze. Ārējā un iekšējā vide', 6.
  • Research Papers 'Uzņēmuma analīze. Ārējā un iekšējā vide', 7.
  • Research Papers 'Uzņēmuma analīze. Ārējā un iekšējā vide', 8.
  • Research Papers 'Uzņēmuma analīze. Ārējā un iekšējā vide', 9.
  • Research Papers 'Uzņēmuma analīze. Ārējā un iekšējā vide', 10.
  • Research Papers 'Uzņēmuma analīze. Ārējā un iekšējā vide', 11.
  • Research Papers 'Uzņēmuma analīze. Ārējā un iekšējā vide', 12.
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Par uzņēmumu    3
  Uzņēmuma iekšējā vide    3
  Mērķi    3
  Darbinieki    4
  Struktūra    5
  Tehnoloģijas    5
  Uzņēmuma kultūra    6
  Uzņēmuma ārējā vide    7
  Mikrovide    7
  Konkurenti    7
  Klienti    7
  Piegādātāji    8
  Starpnieki    8
  Sabiedrība    8
  Makrovide    9
  Ekonomiskie faktori    9
  Demogrāfiskie faktori    9
  Politiskie faktori    9
  Tehnoloģiskie faktori    10
  Sociālie un kultūras faktori    10
  Tiesiskie faktori    10
  Dabas vides faktori    10
  Secinājumi    11
Extract

TIESISKIE FAKTORI
Tāpat kā jebkurš cits iekšējas vai ārējas vides ietekmes faktors, arī tiesiskais faktors spēj ietekmēt uzņēmuma darbību pozitīvi vai negatīvi. Šādi tāds jaunievedums kā kredīts ar valsts galvojumu ļauj jaunām ģimenēm pirkt dzīvokļus un būvēt mājas. Un šim procesam nenoliedzami būs nepieciešamas uzņēmuma „X” vai kāda cita uzņēmuma piedāvātās preces un pakalpojumi. Tātad šobrīd uzņēmums „X” varētu cerēt uz iespējams nenozīmīgu, bet apgrozījuma pieaugumu.

DABAS VIDES FAKTORI
Mūsdienu sabiedrība beidzot ir attapusies un vairāk uzmanības sāka veltīt personiskās veselības, ekoloģijas, vides saglabāšanas jautājumiem. Un, kā jau tika minēts iepriekš, tirgus konkurences cīņā uzvar tās organizācijas, kas spēj pielāgoties jaunākām izmaiņām. Attiecībā uz šo jautājumu uzņēmums „X” cenšas iet līdzi laikam un tendencēm, tādēļ šobrīd iegādājas preces tādos iepakojumos, kurus vēlāk var atdot otrreizējai pārstrādei un nenoliedzami to akcentē pircēju acīs, aplīmējot visu produkciju ar speciālām spilgtām uzlīmītēm.

Secinājumi
Pat izanalizējot uzņēmuma „X” visu iekšēju un ārēju vides faktoru ietekmi, grūti ir izdarīt kaut kādus secinājumus. Autore uzskata, ka uzņēmums „X” ir ļoti tipisks. Tādu ir daudz. Tam ir savas priekšrocības un noteikti trūkumi. Tas nav ne nevainojams, ne izteikti slikti organizēts. Problēmas, ar kurām tas ikdienā saskaras, arī ir tipiskas. Un ja vadība nespēj atrisināt plaši izplatītas problēmas, tad jārunā ir par vadības efektivitāti, nevis par uzņēmumu kopumā.

Author's comment
Atlants