Author:
Evaluation:
Published: 07.06.2017.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: 25 units
References: Used
Time period viewed: 2011 - 2015 years
  • Research Papers 'Mobilās tehnoloģijas - viedtālrunis', 1.
  • Research Papers 'Mobilās tehnoloģijas - viedtālrunis', 2.
  • Research Papers 'Mobilās tehnoloģijas - viedtālrunis', 3.
  • Research Papers 'Mobilās tehnoloģijas - viedtālrunis', 4.
  • Research Papers 'Mobilās tehnoloģijas - viedtālrunis', 5.
  • Research Papers 'Mobilās tehnoloģijas - viedtālrunis', 6.
  • Research Papers 'Mobilās tehnoloģijas - viedtālrunis', 7.
  • Research Papers 'Mobilās tehnoloģijas - viedtālrunis', 8.
  • Research Papers 'Mobilās tehnoloģijas - viedtālrunis', 9.
  • Research Papers 'Mobilās tehnoloģijas - viedtālrunis', 10.
  • Research Papers 'Mobilās tehnoloģijas - viedtālrunis', 11.
  • Research Papers 'Mobilās tehnoloģijas - viedtālrunis', 12.
  • Research Papers 'Mobilās tehnoloģijas - viedtālrunis', 13.
  • Research Papers 'Mobilās tehnoloģijas - viedtālrunis', 14.
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
1.  Mobilās tehnoloģijas    3
2.  Viedtālrunis un lielākie ražotāji    5
  „Apple” vēsture un attīstība    5
  „Samsung” vēsture un attīstība    6
  „LG” vēsture un attīstība    7
  „HTC”vēsture un attīstība    8
  „BlackBerry” vēsture un attīstība    8
3.  Aplikācijas    10
  Mobilās aplikācijas    10
  Mobilās aplikācijas un uzņēmumi    11
  Izmantotās informācijas avoti    12
Extract

Mobilās aplikācijas un uzņēmumi
Kā jau minēts augstāk, tad mobilās aplikācijas lietotājam nodrošina, gan izklaides, gan darba iespējas jebkurā vietā. Bet mobilās aplikācijas noderīgas var būt ne tikai ikdienas lietotājam, bet arī uzņēmumiem, kuri ar mobilo aplikāciju palīdzību var paplašināt sava biznesa iespējas. Proti, izstrādājot uzņēmuma mobilo aplikāciju iespējams sazināties ar klientiem, gan esošajiem, gan potenciālajiem. Tātad pieņemot mobilo aplikāciju kā vienu no uzņemuma popularizēšanas rīkiem uzņēmums var iegūt vairākas priekšrocības. Piemēram:
• Tiešāks komunikācijas kanāls starp uzņēmumu un lietotāju
• Uzņēmuma tēla un zīmola atpazīstamība
• Marķēto ziņojumu izplatīšana
• Plašākas lietojuma iespējas
• Biznesa procesu optimizācija vai atvieglošana
• Atpazīstamība
Tiek apgalvots, ka uzņēmumiem ir vairāk jādomā par kļūšanu mobilākiem gan iekšējās struktūras jautājumā, gan arī attiecībā uz klientiem. Tie uzņēmumi, kas šodien investē mobilajos risinājumos, jau tuvākajā nākotnē būs soli priekšā citiem. [18]

Author's comment
Editor's remarks
Atlants