Author:
Evaluation:
Published: 23.07.2012.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: 4 units
References: Used
  • Summaries, Notes 'Cilvēktiesības un bērnu tiesības', 1.
  • Summaries, Notes 'Cilvēktiesības un bērnu tiesības', 2.
  • Summaries, Notes 'Cilvēktiesības un bērnu tiesības', 3.
  • Summaries, Notes 'Cilvēktiesības un bērnu tiesības', 4.
  • Summaries, Notes 'Cilvēktiesības un bērnu tiesības', 5.
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
1.  Kā deklarētā cilvēktiesību būtība atbilst šodienas realitātei?   
2.  Kas, jūsuprāt, cilvēktiesību jomā ir pozitīvs? Kāpēc?   
3.  Kas, jūsuprāt, cilvēktiesību jomā ir negatīvs? Kāpēc?   
4.  Kādas ir cilvēktiesību attīstības perspektīvas?   
5.  Kad un kāpēc pieņēma bērnu tiesību konvenciju?   
6.  Vai tā ir saistoša Latvijai? Kāpēc?   
7.  Kādas attieksmes un vērtības jūs atrodat konvencijā?   
8.  Kas bērnu tiesību jomā ir aktuāls Latvijā?   
Extract

Tiek ievērotas cilvēktiesības par izglītības iegūšanu, vārda brīvību un dzimumu diskrimināciju. Kaut arī ir izņēmumi. Bet vairāk šīs tiesības ir vajadzīgas, lai varētu radīt acu apmānu. Jo likumi ir domāti tam, lai tos pārkāptu.
Līdz pat 90. gadu vidum cilvēktiesību jēdziens tika diskreditēts, lielākoties
izmantojot to politiskiem mērķiem ar cilvēktiesībām galvenokārt tika saprastas „krievvalodīgo” tiesības, proti, tikai pilsonība un valodas politikas jautājumi. …

Author's comment
Atlants