Author:
Evaluation:
Published: 08.11.2023.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 3 units
References: Used
Time period viewed: 2000 - 2010 years
  • Research Papers 'Projekta izstrādāšanas gaita uzņēmuma kultūras menedžmentā', 1.
  • Research Papers 'Projekta izstrādāšanas gaita uzņēmuma kultūras menedžmentā', 2.
  • Research Papers 'Projekta izstrādāšanas gaita uzņēmuma kultūras menedžmentā', 3.
  • Research Papers 'Projekta izstrādāšanas gaita uzņēmuma kultūras menedžmentā', 4.
  • Research Papers 'Projekta izstrādāšanas gaita uzņēmuma kultūras menedžmentā', 5.
  • Research Papers 'Projekta izstrādāšanas gaita uzņēmuma kultūras menedžmentā', 6.
  • Research Papers 'Projekta izstrādāšanas gaita uzņēmuma kultūras menedžmentā', 7.
  • Research Papers 'Projekta izstrādāšanas gaita uzņēmuma kultūras menedžmentā', 8.
  • Research Papers 'Projekta izstrādāšanas gaita uzņēmuma kultūras menedžmentā', 9.
  • Research Papers 'Projekta izstrādāšanas gaita uzņēmuma kultūras menedžmentā', 10.
  • Research Papers 'Projekta izstrādāšanas gaita uzņēmuma kultūras menedžmentā', 11.
  • Research Papers 'Projekta izstrādāšanas gaita uzņēmuma kultūras menedžmentā', 12.
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  Projekta izstrādāšanas gaita kultūras menedžmentā    4
2.  Projekta apraksts    5
2.1.  Problēmas izpēte    5
2.2.  Alternatīvie risinājumi    6
2.3.  SWOT analīze    7
2.4.  Risku analīze    7
2.5.  Projekta komandas veidošana    8
2.6.  Projekta īstenošanas plāns    10
  Kopsavilkums    12
  Izmantotās literatūras un avotu saraksts    13
Extract

Pasākumu nozīme uzņēmumu tēla un vides veidošanā ir nenoliedzama. Pasākums kalpo darbiniekam un viņu klientiem kā laba motivācija, uzslava par padarīto darbu. Veiksmīga prezentācija vai klientu balle stiprinās partnerattiecības. Katrs pasākums tuvina un saliedē cilvēkus, dāvā tiem prieku un atmiņas. Lai šīs atmiņas radītu arī par 2009.gadu, uzņēmums ir nolēmis organizēt pasākumu – Ziemassvētku balli savam kolektīvam un klientiem.
Šī pasākuma mērķis ir iegūt klientu lojalitāti, kā arī panākt pozitīvas personiskās un darba attiecības starp klientu un uzņēmumu.
Prakses vieta – SIA „X Latvija”. Uzņēmums ir dibināts 1902. gadā ASV un jau ilgāk kā gadsimtu piedāvā saviem klientiem plašu kvalitatīvu produktu klāstu, kas veidoti, lai padarītu viņu dzīvi vieglāku un ērtāku.…

Atlants