Author:
Evaluation:
Published: 25.11.2005.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 3 units
References: Not used
  • Research Papers 'Darbinieku motivēšana, atzinības izteikšana', 1.
  • Research Papers 'Darbinieku motivēšana, atzinības izteikšana', 2.
  • Research Papers 'Darbinieku motivēšana, atzinības izteikšana', 3.
  • Research Papers 'Darbinieku motivēšana, atzinības izteikšana', 4.
  • Research Papers 'Darbinieku motivēšana, atzinības izteikšana', 5.
  • Research Papers 'Darbinieku motivēšana, atzinības izteikšana', 6.
  • Research Papers 'Darbinieku motivēšana, atzinības izteikšana', 7.
  • Research Papers 'Darbinieku motivēšana, atzinības izteikšana', 8.
  • Research Papers 'Darbinieku motivēšana, atzinības izteikšana', 9.
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
1.  Darbinieku motivēšana sekmīgam darba    3
2.  Atzinība    4
3.  Ieteikumi vadītājam    8
  Izmantotā literatūra    10
Extract

Kaujas laukā viens nav karotājs, arī biznesā uz panākumiem var cerēt, tikai strādājot komandā. Neviens gan nevar ieteikt gatavu recepti, kā panākt, lai padotie, spēkus nežēlodami, darītu visu biznesa labā. Daudz kas atkarīgs no konkrētās situācijas, arī katram cilvēkam vajadzīga cita pieeja. Taču jebkurā gadījumā būtiski ir veidot labvēlīgu noskaņojumu sava uzņēmuma kolektīvā un prast īstajā brīdī pateikt paldies par teicami paveiktu darbu.
Motivācijas teorijas uztver , ka ir ne tikai primārās fiziskās jeb tā sauktās drošības vajadzības – lai cilvēkam būtu ko ēst, ko vilkt mugurā, lai būtu jumts virs galvas - , ko garantē darba alga, bet arī kaut kāda drošība nākotnei. Iestādes vai uzņēmuma vadītājam jāņem vērā, ka alga nav vienīgā motivācija darbam. Cilvēks dzīvē meklē kaut ko vairāk nekā naudu, kas apmierinātu viņa fizioloģiskās un drošības vajadzības. Kad tās ir apmierinātas, rodas nepieciešamība pēc citām lietām, un, iedams strādāt konkrētā iestādē vai uzņēmumā, cilvēks noteikti meklē sociālus kontaktus, emocionālas attiecības, atzinību, vēlas realizēt savu potenciālu, apliecināt sevi – ja ne citu, tad vismaz savās acīs. Un vadītājam jāprot īstajā brīdī novērtēt darbinieka paveikto.…

Author's comment
Atlants