Author:
Evaluation:
Published: 25.04.2012.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: 6 units
References: Used
  • Research Papers 'Projekta dzīves cikls un tā vadība', 1.
  • Research Papers 'Projekta dzīves cikls un tā vadība', 2.
  • Research Papers 'Projekta dzīves cikls un tā vadība', 3.
  • Research Papers 'Projekta dzīves cikls un tā vadība', 4.
  • Research Papers 'Projekta dzīves cikls un tā vadība', 5.
  • Research Papers 'Projekta dzīves cikls un tā vadība', 6.
  • Research Papers 'Projekta dzīves cikls un tā vadība', 7.
Extract

Parasti projekts sākas ar problēmu vai vajadzību šo problēmu risināt. Līdz ar to pirmajā iniciācijas fāzē ir nepieciešams izpētīt un izanalizēt sekojošo:
kas būs ieinteresēts esošās problēmas risināšanā;
kas atbalstīs problēmas risināšanu;
vai neradīsies konflikti starp dažādām interešu grupām.
Nākamais solis ir problēmas analīze, kad nepieciešams iegūt informāciju par esošo situāciju, meklēt un atrast problēmas rašanās cēloņus, noteikt, kuri no cēloņiem ir būtiskākie jeb prioritārie. Lai iegūtu šo informāciju un izpētītu situāciju, nepieciešams veikt situācijas analīzi (SVID analīzi), ar kuras palīdzību var noteikt un analizēt: stiprās un vājās puses, iespējas un draudus, kā rezultātā var precīzi formulēt problēmu, kuru nepieciešams risināt. …

Author's comment
Atlants