Evaluation:
Published: 01.11.2021.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: n/a
References: Not used
  • Summaries, Notes 'Klientu apkalpošanas speciālists, sekretārs, lietvedis', 1.
  • Summaries, Notes 'Klientu apkalpošanas speciālists, sekretārs, lietvedis', 2.
Extract

KOPĪGAIS
• Spēja ievērot profesionālās ētikas pamatprincipus.
• Spēja pārzināt un ievērot lietišķo etiķeti.
• Spēja strādāt patstāvīgi un komandā.
• Spēja pārvaldīt valsts valodu.
• Spēja sazināties svešvalodās (vismaz vienā)
• Spēja pilnveidot savas zināšanas un prasmes.
• Spēja izprast un ievērot darba un vides aizsardzības, ugunsdrošības un elektrodrošības noteikumu prasības.
• Pārzināt uzņēmuma struktūru un darba organizācijas procesus
• Pārzināt darba pienākumu izpildei nepieciešamos normatīvos aktus
• Pārzināt ergonomiku, izveidojot drošu un ērtu darba vidi.

Author's comment
Atlants