Author:
Evaluation:
Published: 14.01.2019.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
  • Presentations 'VAS "Latvijas Pasts" personāla kvalitātes vērtēšanas metožu izstrāde', 1.
  • Presentations 'VAS "Latvijas Pasts" personāla kvalitātes vērtēšanas metožu izstrāde', 2.
  • Presentations 'VAS "Latvijas Pasts" personāla kvalitātes vērtēšanas metožu izstrāde', 3.
  • Presentations 'VAS "Latvijas Pasts" personāla kvalitātes vērtēšanas metožu izstrāde', 4.
  • Presentations 'VAS "Latvijas Pasts" personāla kvalitātes vērtēšanas metožu izstrāde', 5.
  • Presentations 'VAS "Latvijas Pasts" personāla kvalitātes vērtēšanas metožu izstrāde', 6.
  • Presentations 'VAS "Latvijas Pasts" personāla kvalitātes vērtēšanas metožu izstrāde', 7.
  • Presentations 'VAS "Latvijas Pasts" personāla kvalitātes vērtēšanas metožu izstrāde', 8.
Extract

Secinājumi
Personāla novērtēšanai LP nav regulāra rakstura;
Klienti bieži nav apmierināti ar LP darbinieku kompetences līmeni;
LP darbinieki neievēro “Klientu apkalpošanas un kultūras standartus”.

Priekšlikumi
Ieviest regulāru personāla novērtēšanu;
Novērtēšanai pielietot 360 grādu modeli;
Motivēt augstu novērtējumu saņēmušos darbiniekus;
Zemu novērtējumu saņēmušajiem darbiniekiem piedāvāt papildus apmācības iespējas vai veikt rotāciju.

Author's comment
Atlants