• CRM (Customer Relation Management – Klientu attiecību vadība) pielietojums un nepieciešamība mazumtirdzniecības (loģistikas, ražošanas) uzņēmumos Latvijā

     

    Research Papers11 Business, Management

Author:
Evaluation:
Published: 09.09.2025.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 10 units
References: Used
Time period viewed: 2021 - 2025 years
  • Research Papers 'CRM (Customer Relation Management – Klientu attiecību vadība) pielietojums un ne', 1.
  • Research Papers 'CRM (Customer Relation Management – Klientu attiecību vadība) pielietojums un ne', 2.
  • Research Papers 'CRM (Customer Relation Management – Klientu attiecību vadība) pielietojums un ne', 3.
  • Research Papers 'CRM (Customer Relation Management – Klientu attiecību vadība) pielietojums un ne', 4.
  • Research Papers 'CRM (Customer Relation Management – Klientu attiecību vadība) pielietojums un ne', 5.
  • Research Papers 'CRM (Customer Relation Management – Klientu attiecību vadība) pielietojums un ne', 6.
  • Research Papers 'CRM (Customer Relation Management – Klientu attiecību vadība) pielietojums un ne', 7.
  • Research Papers 'CRM (Customer Relation Management – Klientu attiecību vadība) pielietojums un ne', 8.
  • Research Papers 'CRM (Customer Relation Management – Klientu attiecību vadība) pielietojums un ne', 9.
  • Research Papers 'CRM (Customer Relation Management – Klientu attiecību vadība) pielietojums un ne', 10.
  • Research Papers 'CRM (Customer Relation Management – Klientu attiecību vadība) pielietojums un ne', 11.
  • Research Papers 'CRM (Customer Relation Management – Klientu attiecību vadība) pielietojums un ne', 12.
  • Research Papers 'CRM (Customer Relation Management – Klientu attiecību vadība) pielietojums un ne', 13.
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
1.  Klientu attiecību pārvaldīšana    3
2.  Mazumtirdzniecība Latvijā    6
  Secinājumi un priekšlikumi    7
  Izmantotā literatūra un avoti    8
Extract

CRM izmantošana
Pēdējos gados interneta videi ir bijusi liela ietekme uz uzņēmējdarbību un lojālu attiecību nostiprināšanu. Līdz ar tehnoloģiju attīstību, kas ietver datorus un mobilās ierīces, biznesa vadība ir ievērojami uzlabojusies. Mūsdienās tehnoloģiskās ierīces pierāda, ka ir viens no efektīvākajiem saziņas līdzekļiem starp cilvēkiem (Stefanov, Varbanova, Stefanova & Ivanov, 2023, 785)
Biznesa vidē ir jātiek galā ar lielu informācijas apjomu, kas nozīmē lielu daudzumu elektronisko un papīra dokumentu apstrādi. Šī iemesla dēļ tiek izgatavotas lietojumprogrammas, lai uzlabotu uzņēmumu darbības, mārketinga vadību, attiecības starp klientiem – uzņēmumiem. Uzņēmuma galvenais uzdevums ir piesaistīt jaunus klientus un tos noturēt ilgtermiņā. Lai šajos uzdevumos uzņēmumam būtu vieglāk un efektīvāk strādāt, tiek radītas inovatīvas programmatūras klientu attiecību pārvaldīšanai jeb CRM (turpmāk - CRM). CRM sistēmas izmanto, lai uzlabotu vadību un radītu labākas kvalitātes un ilgstošas attiecības ar klientiem.. CRM galvenokārt izmanto uzņēmumi un organizācijas, kuras galvenais mērķis ir atvieglot attiecību vadīšanu ar pašreizējiem un potenciālajiem klientiem. CRM sistēmas palīdz uzņēmumiem mijiedarboties ar klientiem izveidojot profilu datu bāzi. Pateicoties CRM lietojumprogrammām, iespējams palielināt pārdošanas apjomus, uzlabot attiecības ar klientiem kā arī uzlabot informācijas apmaiņu starp darbiniekiem, kā arī samazināt izmaksas. (Stefanov u.c, 2023, 786)

Author's comment
Atlants