Author:
Evaluation:
Published: 01.12.2010.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: n/a
References: Not used
  • Presentations 'Bērns - pircējs, patērētājs', 1.
  • Presentations 'Bērns - pircējs, patērētājs', 2.
  • Presentations 'Bērns - pircējs, patērētājs', 3.
  • Presentations 'Bērns - pircējs, patērētājs', 4.
  • Presentations 'Bērns - pircējs, patērētājs', 5.
  • Presentations 'Bērns - pircējs, patērētājs', 6.
  • Presentations 'Bērns - pircējs, patērētājs', 7.
  • Presentations 'Bērns - pircējs, patērētājs', 8.
  • Presentations 'Bērns - pircējs, patērētājs', 9.
  • Presentations 'Bērns - pircējs, patērētājs', 10.
  • Presentations 'Bērns - pircējs, patērētājs', 11.
  • Presentations 'Bērns - pircējs, patērētājs', 12.
  • Presentations 'Bērns - pircējs, patērētājs', 13.
  • Presentations 'Bērns - pircējs, patērētājs', 14.
  • Presentations 'Bērns - pircējs, patērētājs', 15.
Extract

Darba mērķis
Izpētīt situāciju ar mūsu skolas bērniem – patērētājiem, viņu patērētāju tiesību ievērošanu.
Darba uzdevumi
Izpētīt situāciju ar mūsu skolas bērniem – patērētājiem - ko bērni zina par patērētāju tiesībām, par viņu tiesību, kā patērētāju, ievērošanu.
Noskaidrot, ar kādām problēmām patērētāju ievērošanas jomā sastopas paši bērni, iepērkoties veikalos.
Noskaidrot, kas palīdz šis problēmas risināt.
Piedāvāt savus priekšlikumus problēmas risināšanai.
Darba virzieni
Izpētīt tēmu saziņas līdzekļos, lai izvērtētu tēmas aktualitāti.
Analizēt valsts dokumentus, lai noskaidrotu tēmas tiesisko pusi mūsu valstī.
Veikt anketēšanu, lai noskaidrotu situāciju ar mūsu skolas bērniem, sakarā ar pētijuma tēmu.…

Author's comment
Atlants