Author:
Evaluation:
Published: 11.05.2021.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: n/a
References: Not used
Time period viewed: 2011 - 2015 years
  • Summaries, Notes 'Uzņēmuma AS "Pasažieru vilciens" vadīšanas analīze', 1.
  • Summaries, Notes 'Uzņēmuma AS "Pasažieru vilciens" vadīšanas analīze', 2.
  • Summaries, Notes 'Uzņēmuma AS "Pasažieru vilciens" vadīšanas analīze', 3.
  • Summaries, Notes 'Uzņēmuma AS "Pasažieru vilciens" vadīšanas analīze', 4.
  • Summaries, Notes 'Uzņēmuma AS "Pasažieru vilciens" vadīšanas analīze', 5.
  • Summaries, Notes 'Uzņēmuma AS "Pasažieru vilciens" vadīšanas analīze', 6.
  • Summaries, Notes 'Uzņēmuma AS "Pasažieru vilciens" vadīšanas analīze', 7.
  • Summaries, Notes 'Uzņēmuma AS "Pasažieru vilciens" vadīšanas analīze', 8.
  • Summaries, Notes 'Uzņēmuma AS "Pasažieru vilciens" vadīšanas analīze', 9.
  • Summaries, Notes 'Uzņēmuma AS "Pasažieru vilciens" vadīšanas analīze', 10.
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
1.  Uzņēmuma vispārīgā informācija    3
2.  Misijas, vīzijas un stratēģiskā mērķa formulēšana    4
3.  Uzņēmuma SVID analīze    5
4.  Uzņēmuma PEST analīze    6
5.  Stratēģiskā karte    7
6.  Līdzsvaroto rādītāju sistēma    8
7.  Uzņēmuma vadības diagramma    10
Extract

. Misijas, vīzijas un stratēģiskā mērķa formulēšana

Misija:
• Atbilstoši pieprasījumam nodrošina pieejamus un drošus kvalitatīvus iekšzemes pasažieru pārvadājumu pakalpojumus pa dzelzceļu;
• Efektīvi izpilda uzņēmuma noteiktos mērķus un uzdevumus;
• Nodrošina uzņēmumam darba kultūru, kura balstās uz godīguma, atklātības, profesionalitātes un atbildības principiem;
• Pozitīvi motivē savus darbiniekus.
Vīzija: Uz pasūtītāja vajadzībām vērsts, efektīvs uzņēmums, kas ar modernu ritošo sastāvu nodrošina pieejamus un drošus, ērtus, ātrus un kvalitatīvus iekšzemes pasažieru pārvadājumus pa dzelzceļu.
Stratēģiskais mērķis: Iegūt pietiekošu tirgus daļu un klientu bāzi lai nostabilizētos finansiālie rādītāji un uzņēmums būtu rentabls. Vienlaicīgi uzlabot informācijas plūsmu uzņēmuma iekšienē un uzlabot pakalpojuma sniegšanas kvalitāti.

Stratēģiskā mērķa realizācijas uzdevumi:
• ritošā sastāva atjaunošana;
• regulārā intervāla grafika ieviešana Rīgā un Pierīgā;
• sabiedrības darbības efektivitātes paaugstināšana;
• jaunu pakalpojumu ieviešana;
• pasažieru apkalpošanas kvalitātes uzlabošana;
• integrēšanās Rīgas pilsētas sabiedriskā transporta sistēmā.

Author's comment
Atlants