Author:
Evaluation:
Published: 25.02.2008.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Used
  • Summaries, Notes 'Produkts un tā vadīšana: produkti un to klasifikācija; produktu raksturlielumi, ', 1.
  • Summaries, Notes 'Produkts un tā vadīšana: produkti un to klasifikācija; produktu raksturlielumi, ', 2.
  • Summaries, Notes 'Produkts un tā vadīšana: produkti un to klasifikācija; produktu raksturlielumi, ', 3.
  • Summaries, Notes 'Produkts un tā vadīšana: produkti un to klasifikācija; produktu raksturlielumi, ', 4.
  • Summaries, Notes 'Produkts un tā vadīšana: produkti un to klasifikācija; produktu raksturlielumi, ', 5.
  • Summaries, Notes 'Produkts un tā vadīšana: produkti un to klasifikācija; produktu raksturlielumi, ', 6.
  • Summaries, Notes 'Produkts un tā vadīšana: produkti un to klasifikācija; produktu raksturlielumi, ', 7.
  • Summaries, Notes 'Produkts un tā vadīšana: produkti un to klasifikācija; produktu raksturlielumi, ', 8.
Extract

Produkts ir viss, ko tirgū piedāvā iegādei, izmantošanai un patēriņam, lai apmierinātu pircēju vajadzības. Produkts ir gan materiālie objekti, gan pakalpojumi, idejas, uzņēmumi utt.
No patērētāja viedokļa var runāt par trim produkta līmeņiem. Pirmais līmenis ir produkta patēriņa efekts. Galvenie jautājumi: Kas iek pirkts, kādu labumu no šī produkta patēriņa gūst pircējs?
Patēriņā gūstamais transformējas konkrētā produktā. Tas veido produkta otro līmeni, kurā svarīgākais ir tās produkta īpašības, ko cilvēk uztver ar maņu orgāniem. Šis produkta īpašības izpaužas dažādos raksturlielumos:
Kvalitāte;…

Author's comment
Atlants