Author:
Evaluation:
Published: 21.01.2006.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 3 units
References: Not used
  • Research Papers 'Stratēģiskā mārketinga plānošana uzņēmumā SIA "RDJ un partneri"', 1.
  • Research Papers 'Stratēģiskā mārketinga plānošana uzņēmumā SIA "RDJ un partneri"', 2.
  • Research Papers 'Stratēģiskā mārketinga plānošana uzņēmumā SIA "RDJ un partneri"', 3.
  • Research Papers 'Stratēģiskā mārketinga plānošana uzņēmumā SIA "RDJ un partneri"', 4.
  • Research Papers 'Stratēģiskā mārketinga plānošana uzņēmumā SIA "RDJ un partneri"', 5.
  • Research Papers 'Stratēģiskā mārketinga plānošana uzņēmumā SIA "RDJ un partneri"', 6.
  • Research Papers 'Stratēģiskā mārketinga plānošana uzņēmumā SIA "RDJ un partneri"', 7.
  • Research Papers 'Stratēģiskā mārketinga plānošana uzņēmumā SIA "RDJ un partneri"', 8.
  • Research Papers 'Stratēģiskā mārketinga plānošana uzņēmumā SIA "RDJ un partneri"', 9.
  • Research Papers 'Stratēģiskā mārketinga plānošana uzņēmumā SIA "RDJ un partneri"', 10.
  • Research Papers 'Stratēģiskā mārketinga plānošana uzņēmumā SIA "RDJ un partneri"', 11.
  • Research Papers 'Stratēģiskā mārketinga plānošana uzņēmumā SIA "RDJ un partneri"', 12.
  • Research Papers 'Stratēģiskā mārketinga plānošana uzņēmumā SIA "RDJ un partneri"', 13.
  • Research Papers 'Stratēģiskā mārketinga plānošana uzņēmumā SIA "RDJ un partneri"', 14.
  • Research Papers 'Stratēģiskā mārketinga plānošana uzņēmumā SIA "RDJ un partneri"', 15.
  • Research Papers 'Stratēģiskā mārketinga plānošana uzņēmumā SIA "RDJ un partneri"', 16.
  • Research Papers 'Stratēģiskā mārketinga plānošana uzņēmumā SIA "RDJ un partneri"', 17.
  • Research Papers 'Stratēģiskā mārketinga plānošana uzņēmumā SIA "RDJ un partneri"', 18.
  • Research Papers 'Stratēģiskā mārketinga plānošana uzņēmumā SIA "RDJ un partneri"', 19.
  • Research Papers 'Stratēģiskā mārketinga plānošana uzņēmumā SIA "RDJ un partneri"', 20.
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
  Marketinga plānošanas trīs līmeni    3
  Stratēģiskās plānošanas paņēmieni:No augšas uz leju un no lejas uz augšu    6
  Stratēģiskās plānošanas process    7
  Stratēģiskā marketinga plānošana korporatīvajā līmenī    8
  Stratēģiskā marketinga plānošana SBV līmenī    9
  Korporatīvās misijas definēšana    10
  Korporatīvo mērķu noteikšana    10
  Biznesa un produktu MIX novērtēšana    11
  Korporatīvās izaugsmes stratēģija    16
  Stratēģisko plānu novērtēšana un kontrole    19
  Secinājumi    19
  Priekšlikumi    20
  Izmantotās literatūras saraksts    22
Extract

Marketinga plānošanas trīs līmeni.

Pirms rakstīt par plānošanu, vēlos uzsvērt mārketinga menedžmenta lomas kompānijā.
1. Noskaidrot marketinga iespējas t.i. izanalizēt patērētāju pieprasījumu kā arī apkārtējo vidi.
2. Izstrādāt marketinga plānu un formulēt marketinga stratēģiju. Marketinga stratēģijas vilcējspēks ir marketinga plāns, kas definē

• Ko firma vēlas izdarīt, sasniegt
• Kā firma plāno sasniegt mērķus, kas nosprausti marketinga stratēģijā,
• Kādi resursi nepieciešami plāna īstenošanai,
• Kā menedžments ieviesīs īpašo stratēģiju,

3. Marketinga atbalsta plānošana t.i. gan produktu, gan biznesa menedžeriem jāidentificē tirgus segmenti bāzēti uz tirgus vajadzībām, demogrāfisko un dzīves stilu.

Author's comment
Atlants