• Izglītības un zinātnes ministrijas darbības tiesiskais raksturojums

     

    Research Papers6 Law

Author:
Evaluation:
Published: 22.09.2008.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 7 units
References: Used
Time period viewed: 2000 - 2010 years
  • Research Papers 'Izglītības un zinātnes ministrijas darbības tiesiskais raksturojums', 1.
  • Research Papers 'Izglītības un zinātnes ministrijas darbības tiesiskais raksturojums', 2.
  • Research Papers 'Izglītības un zinātnes ministrijas darbības tiesiskais raksturojums', 3.
  • Research Papers 'Izglītības un zinātnes ministrijas darbības tiesiskais raksturojums', 4.
  • Research Papers 'Izglītības un zinātnes ministrijas darbības tiesiskais raksturojums', 5.
  • Research Papers 'Izglītības un zinātnes ministrijas darbības tiesiskais raksturojums', 6.
  • Research Papers 'Izglītības un zinātnes ministrijas darbības tiesiskais raksturojums', 7.
  • Research Papers 'Izglītības un zinātnes ministrijas darbības tiesiskais raksturojums', 8.
  • Research Papers 'Izglītības un zinātnes ministrijas darbības tiesiskais raksturojums', 9.
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
  Izglītības un zinātnes ministrijas vēsturiska attīstīšana    3
  Izglītības un zinātnes ministrijas struktūra un amatpersonu kompetence    4
  Izglītības un zinātnes ministrijas kompetence    5
  Izglītības un zinātnes ministrijas funkcijas un uzdevumi    7
  Izglītības un zinātnes ministrijas publiskas strīdas    8
  Nobeigums    9
  Literatūras saraksts    10
Extract

Ministrija ir attiecīgās valsts pārvaldes nozares vadošā (augstākā) iestāde. Ministrija organizē un koordinē likumu un citu normatīvo aktu īstenošanu, tā piedalās nozares politikas izstrādāšanā, kura ir tieši pakļauta ministram1. Šī definīcija skaidro ministrijas lomu kopējā valsts pārvaldes aparātā. Nākama definīcija apskatīsim ministrijas jēdzienu konkrētāk, t.i., kā centrālo izpildvaras iestādi, ar kuras palīdzību Ministru kabinets realizē Satversmē un likumā noteiktos uzdevumus 2.
„Izglītība — sistematizētu zināšanu un prasmju apguves un attieksmju veidošanas process un tā rezultāts. Izglītības process ietver mācību un audzināšanas darbību. Izglītības rezultāts ir personas zināšanu, prasmju un attieksmju kopums.”3
Izglītības un zinātnes ministrija ir viena no Latvijas Republikas ministrijām4. Izglītības un zinātnes ministrija(IZM) nodarbojas ar valsts iedzīvotāju izglītības, zinātnes, valsts valodas un sporta līmeni attīstīšanu.…

Author's comment
Atlants